Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Foutmelding 1054 Unknown column
22 sep 2017 10:13 - 22 sep 2017 10:15
Krijg foutmelding na update 3.8 kan wel inloggen maar daarna lege pagina met de foutmelding
1054 Unknown column 'a.client_id in where clause
Is er iemand die mij hiermee zou kunnen helpen?
1054 Unknown column 'a.client_id in where clause
Is er iemand die mij hiermee zou kunnen helpen?
- Henste
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
22 sep 2017 10:21
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik raad je aan om de back-up die je natuurlijk voor de update hebt gemaakt eerst terug te zetten.
Daarna er eerst voor zorgen dat alle extensies en het template zijn geupdate naar de meest recente versie.
En pas daarna de update naar Joomla 3.8 uitvoeren.
Ik raad je aan om de back-up die je natuurlijk voor de update hebt gemaakt eerst terug te zetten.
Daarna er eerst voor zorgen dat alle extensies en het template zijn geupdate naar de meest recente versie.
En pas daarna de update naar Joomla 3.8 uitvoeren.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
22 sep 2017 10:22
Hallo Henste,
Heb je de database al gerepareerd en gekeken of er nog extensies staan onder "Ontdekken"?
Heb je de database al gerepareerd en gekeken of er nog extensies staan onder "Ontdekken"?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
22 sep 2017 10:24
Helaas dat heb ik niet gedaan is er een andere mogelijkheid om te herstellen.
- Henste
- Nieuw op Joomla!NL
22 sep 2017 10:34
Heb je mijn reactie ook gelezen?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
22 sep 2017 10:48
Ja Wouter die heb ik gelezen maar probleem is dat ik niet meer in het menu terecht kom kan wel inloggen maar de site geeft dan foutmelding en het venster blijft helemaal leeg (blank)
- Henste
- Nieuw op Joomla!NL
22 sep 2017 11:03
Heb je nu wel of niet een backup? De reacties zijn een beetje verwarrend voor mij.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Henste
- Nieuw op Joomla!NL
22 sep 2017 12:11
Dan heb je nu wel geleerd dat je voor een update altijd eerst een back-up moet maken.
Zonder toegang tot de back-end wordt het lastig om nog iets te kunnen herstellen.
Informeer eens bij je hoster of die nog een back-up van je website heeft van net voor je update-poging.
Zonder toegang tot de back-end wordt het lastig om nog iets te kunnen herstellen.
Informeer eens bij je hoster of die nog een back-up van je website heeft van net voor je update-poging.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
22 sep 2017 12:38
Jazeker dat had ik beter wel kunnen doen overigens draai de site nog steeds dus dat is niet het probleem kan deze alleen niet meer benaderen om te vernieuwen denk je dat er nog een andere oplossing voor bestaat of toch maar via de webhosting proberen.
- Henste
- Nieuw op Joomla!NL
22 sep 2017 12:45
Staat er nog meer achter die melding?
De melding is nu niet voldoende om te zoeken naar een mogelijke oplossing.
De melding is nu niet voldoende om te zoeken naar een mogelijke oplossing.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
22 sep 2017 20:04
de volledige melding is
Internal Server Error 500 Failed to load resource : the server responded with a status of 500
Maar inmiddels heb ik via de login van de webhosting wel een aantal backup's gevonden deze worden blijkbaar dagelijks gemaakt en nadat ik deze had terug geplaatst samen met het terugplaatsen van de webbestanden en die van de van de database was het probleem weer opgelost voor zover, want nu draait 3.5 dus weer en niet 3.8
Weet ook niet waarom dit mis gaat maar zie wel dat meer mensen dit probleem van een blank scherm hebben helaas dus hopelijk komt daar nog een oplossing voor de vorige keer had ik geen enkel probleem met het updaten naar 3.5
Internal Server Error 500 Failed to load resource : the server responded with a status of 500
Maar inmiddels heb ik via de login van de webhosting wel een aantal backup's gevonden deze worden blijkbaar dagelijks gemaakt en nadat ik deze had terug geplaatst samen met het terugplaatsen van de webbestanden en die van de van de database was het probleem weer opgelost voor zover, want nu draait 3.5 dus weer en niet 3.8
Weet ook niet waarom dit mis gaat maar zie wel dat meer mensen dit probleem van een blank scherm hebben helaas dus hopelijk komt daar nog een oplossing voor de vorige keer had ik geen enkel probleem met het updaten naar 3.5
- Henste
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 1.145 seconden