Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost wit scherm in de backend na update
wit scherm in de backend na update
22 sep 2017 10:41
Na het updaten van Joomla naar 3.8.0 heb ik een wit scherm in de backend. De frontend werkt naar behoren. Iemand enig idee hoe ik weer in mijn backend kan geraken?
Mvg
Mvg
- dawebmasta
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
22 sep 2017 11:02
De snelste manier is om een backup terug te zetten en dan eerst ervoor te zorgen dat alle gebruikte extensies up-to-date zijn. Er zijn problemen bekend met o.a. de template Yootheme Pro en JSN pagebuilder.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- sfeervol
- Nieuw op Joomla!NL
22 sep 2017 12:15
@sfeervol: Let op, dit topic is niet door jou gestart.
Graag alleen meelezen en eventueel reageren als het over hetzelfde gaat.
Anders graag even een eigen topic aanmaken.
Zoals Astrid al aangaf is een back-up noodzakelijk om dit te kunnen herstellen.
Mocht je die niet zelf hebben gemaakt voordat je ging updaten, vraag dan je hoster of die en back-up heeft van net voordat je bent gaan updaten.
Graag alleen meelezen en eventueel reageren als het over hetzelfde gaat.
Anders graag even een eigen topic aanmaken.
Zoals Astrid al aangaf is een back-up noodzakelijk om dit te kunnen herstellen.
Mocht je die niet zelf hebben gemaakt voordat je ging updaten, vraag dan je hoster of die en back-up heeft van net voordat je bent gaan updaten.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
22 sep 2017 12:45 - 22 sep 2017 12:52
Inmiddels voor mij een oplossing gevonden het lag aan sp pagebuilder (oude versie)
Succes
Edit Astrid: Ik heb de quote tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Here is a fix for this issue. If you can manage your site file system via FTP or Cpanel etc. Just try this
1. Go to 'administrator/modules/' path then remove 'mod_sppagebuilder_admin_menu' this folder name
2. Now try to get access from your site administrator, hope you will able to get access to your site.
3. Then update Page Builder to latest version and other extensions too
Succes
Edit Astrid: Ik heb de quote tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- sfeervol
- Nieuw op Joomla!NL
26 sep 2017 19:59
@sfeervol
Bedankt voor je bijdrage, dit was idd de oplossing! Ik had een backup van meer dan een jaar geleden staan, dus ik was blij dat ik het zo kon oplossen. Vlug een backupje nemen!
Bedankt voor je bijdrage, dit was idd de oplossing! Ik had een backup van meer dan een jaar geleden staan, dus ik was blij dat ik het zo kon oplossen. Vlug een backupje nemen!
- dawebmasta
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.683 seconden