Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
3.8 Niet installeren door missende velden
30 sep 2017 08:21
Hallo,
Ik kan 3.8 niet installeren omdat ik velden mis. bekend bij iemand ? toevallig ook een oplossing ???
zie mijn test website
www.langeviele.nl
Zou het een php iets kunnen zijn ???
PHP versie 5.6.31
Database versie 5.5.30
Webserver Apache/2
WebServer naar PHP interface apache2handler
Ik kan 3.8 niet installeren omdat ik velden mis. bekend bij iemand ? toevallig ook een oplossing ???
zie mijn test website
www.langeviele.nl
Zou het een php iets kunnen zijn ???
PHP versie 5.6.31
Database versie 5.5.30
Webserver Apache/2
WebServer naar PHP interface apache2handler
- VFRoland
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
30 sep 2017 09:03
Heb je het ook met andere browsers?
Verwijderd alles weer eens, download evt. een nieuw pakket (van deze site) en upload opnieuw.
Mogelijk dat bij het dowloaden en/of uploaden naar je server iets mis is gegaan.
wat betreft php zou 5.6 voldoende moeten zijn, echter indien je via je directadmin-panel ook de php versie kunt verhogen naar 7.x zou je dat ook altijd kunnen proberen.
Verwijderd alles weer eens, download evt. een nieuw pakket (van deze site) en upload opnieuw.
Mogelijk dat bij het dowloaden en/of uploaden naar je server iets mis is gegaan.
wat betreft php zou 5.6 voldoende moeten zijn, echter indien je via je directadmin-panel ook de php versie kunt verhogen naar 7.x zou je dat ook altijd kunnen proberen.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
30 sep 2017 09:25
He,
Getest in Firefox, Safari en Chrome.
Alle drie werkt het niet, pak ik de config file van mijn eigen site dan werkt het wel. Ik zie dan gewoon de site al dan niet met de juiste data omdat de template niet aanwezig is maar ook de admin werkt gewoon.
Heb het zelf nog nooit gehad dat dit mis is gegaan met uploaden maar het installeren vanaf 2.5 gaat niet meer zo soepel als vroeger.
Getest in Firefox, Safari en Chrome.
Alle drie werkt het niet, pak ik de config file van mijn eigen site dan werkt het wel. Ik zie dan gewoon de site al dan niet met de juiste data omdat de template niet aanwezig is maar ook de admin werkt gewoon.
Heb het zelf nog nooit gehad dat dit mis is gegaan met uploaden maar het installeren vanaf 2.5 gaat niet meer zo soepel als vroeger.
- VFRoland
- Joomla!NL ontdekker
30 sep 2017 09:31
Zet je dan de configuration.php van je eigen site over en verwijder je dan de map installation? Anders kan dit nooit werken.
Als het installeren niet soepel gaat, dan zou ik eens contact met je hoster opnemen. Lijkt me dan toch een probleem met de server configuratie.
Als het installeren niet soepel gaat, dan zou ik eens contact met je hoster opnemen. Lijkt me dan toch een probleem met de server configuratie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
30 sep 2017 09:35
He, de hoster was ik zelf en ik zie / zag geen problemen.
Wat jij zegt heb ik al gedaan, staat in het antwoord op Romke, heb nu wel invoer velden dus het lijkt nu te gaan werken....
heb tot aan de map installation alles opnieuw er op gezet, misschien heb ik wat over geslagen.
Wat jij zegt heb ik al gedaan, staat in het antwoord op Romke, heb nu wel invoer velden dus het lijkt nu te gaan werken....
heb tot aan de map installation alles opnieuw er op gezet, misschien heb ik wat over geslagen.
- VFRoland
- Joomla!NL ontdekker
30 sep 2017 10:12
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dan sluiten wij hierbij het topic.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dan sluiten wij hierbij het topic.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.792 seconden