Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
na update naar 3.8 menu, extensies, artikelen niet zichtbaar
04 okt 2017 16:38
www.teamredneck.nl
- versie 3.8 - diverse extenties
Beste,
Afgelopen week naar 3.8 geupdated. Hierna was op de homepage enkel de top afbeelding, de texture en privacy policy te zien. Geen nieuw sitems (via de extensie Articles - Newsflash (Advanced), geen facebook (SP Facebook), etc.
Als ik de url aanvul met een menu item dan verschijnt er enkel de tekst van het artikel maar de extensie weer niet. Maar de menu balk is nog steeds weg. Ik ben zo stom geweest geen back up te maken, dus kan niet merr terug.
- Ik heb nog wat gelezen over het updaten van het template, Maar is dit de oplossing (ik weet overigens ook niet of dit kan en hoe)?
- Als ik via 'extensies' en Updaten lkijk wordt getoond dat alle up-to-date is.
Wat moet ik doen?
Beste,
Afgelopen week naar 3.8 geupdated. Hierna was op de homepage enkel de top afbeelding, de texture en privacy policy te zien. Geen nieuw sitems (via de extensie Articles - Newsflash (Advanced), geen facebook (SP Facebook), etc.
Als ik de url aanvul met een menu item dan verschijnt er enkel de tekst van het artikel maar de extensie weer niet. Maar de menu balk is nog steeds weg. Ik ben zo stom geweest geen back up te maken, dus kan niet merr terug.
- Ik heb nog wat gelezen over het updaten van het template, Maar is dit de oplossing (ik weet overigens ook niet of dit kan en hoe)?
- Als ik via 'extensies' en Updaten lkijk wordt getoond dat alle up-to-date is.
Wat moet ik doen?
- ivanschalk
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
04 okt 2017 16:55
Enkele minuten geleden is de update Joomla! 3.8.1 vrijgegeven.
Ik raad je aan om te updaten naar deze versie.
Dan ben ik benieuwd of je problemen daarmee zijn opgelost.
Deze update repareert namelijk de problemen die jij beschrijft.
Ik raad je aan om te updaten naar deze versie.
Dan ben ik benieuwd of je problemen daarmee zijn opgelost.
Deze update repareert namelijk de problemen die jij beschrijft.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
04 okt 2017 16:58Niet alle extensies worden getoond bij Updaten. Dus kijk bij Extensies - Beheren, sorteer de laatste kolom op ID aflopend. Je ziet dan als eerste al je zelf geïnstalleerde extensies. Controleer dan per extensie op de site van de maker of er een nieuwere versie is.Als ik via 'extensies' en Updaten lkijk wordt getoond dat alle up-to-date is.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
05 okt 2017 09:17
Beste WoodyF4u,
Ik heb zojuist deze update geïnstalleerd. Helaas geen oplossing. Is er een mogelijkheid bij Joomla om een oude Joomla versie te installeren? Bv. de laatst 7...? Dan kan ik in ieder geval nog een back up maken
Ik heb zojuist deze update geïnstalleerd. Helaas geen oplossing. Is er een mogelijkheid bij Joomla om een oude Joomla versie te installeren? Bv. de laatst 7...? Dan kan ik in ieder geval nog een back up maken
- ivanschalk
- Nieuw op Joomla!NL
05 okt 2017 09:29
Als je geen backup hebt, dan kan je verder niets meer. Heb je nog wel naar mijn reactie gekeken?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
05 okt 2017 09:30
Beste Astrid,
Als eerst zie ik 'System - Oziogallery 3 jQuery' . Joost mag weten wat dit doet en hoe ik er aan kom. Maar ik gebruik wel de 'SP Simple Youtube'. Als deze zoek via Extensies updaten vind ik niks. Als ik deze zoek via Extensies installeren vindt ik hem ook niet meer.
Als eerst zie ik 'System - Oziogallery 3 jQuery' . Joost mag weten wat dit doet en hoe ik er aan kom. Maar ik gebruik wel de 'SP Simple Youtube'. Als deze zoek via Extensies updaten vind ik niks. Als ik deze zoek via Extensies installeren vindt ik hem ook niet meer.
- ivanschalk
- Nieuw op Joomla!NL
05 okt 2017 09:31
heeft je hoster misschien nog een back-up van voor de update?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
05 okt 2017 09:32
Ok. Ja ik heb nu de Jooma versie 3.8.1. maar de problemen zijn hetzelfde.
- ivanschalk
- Nieuw op Joomla!NL
05 okt 2017 09:35 - 05 okt 2017 09:36
Google anders op de extensies die je tegenkomt. (
SP simple youtube
)
Overigens zullen bij de desbetreffende compomenten/plug-ins etc misschien ook wel de websitenaam staan van de makers. Kijk vervolgens op de sites van de makers naar de laatste versie en vergelijk die met de versie die je gebruikt.
Indien verouderd, download de extensies van de sites van de makers en installeer deze dan.
Overigens zullen bij de desbetreffende compomenten/plug-ins etc misschien ook wel de websitenaam staan van de makers. Kijk vervolgens op de sites van de makers naar de laatste versie en vergelijk die met de versie die je gebruikt.
Indien verouderd, download de extensies van de sites van de makers en installeer deze dan.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.698 seconden