Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Error na upgrade naar 3.8.1
26 okt 2017 22:46 - 26 okt 2017 22:56
Hallo, Sorry maar ik heb het verstuurd via forum ??? Alleen moest ik een naam invullen en kende alleen jou uit het verleden. Ik ben niet zo'n techneut dus doe alleen wat ik zie voorbij komen.
Mijn vraag was hoe het kan dat ik na een upgrade de site niet meer aan de praat krijg ?? mijn provider heeft hem wel weer open gekregen maar er kwam een fout melding bij. nl.:
De backups zijn hetzelfe als de huidige draaiende versie, dus een oude backup overzetten heeft geen zin.
Je kan het zien op www.antiqobay.com
Vast bedankt, groet Derreck
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Mijn vraag was hoe het kan dat ik na een upgrade de site niet meer aan de praat krijg ?? mijn provider heeft hem wel weer open gekregen maar er kwam een fout melding bij. nl.:
Error:
The Regular Labs Library folder is missing or incomplete: /home/grap01/domains/antiqobay.com/public_html/libraries/regularlabs
De backups zijn hetzelfe als de huidige draaiende versie, dus een oude backup overzetten heeft geen zin.
Je kan het zien op www.antiqobay.com
Vast bedankt, groet Derreck
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- joompy
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
26 okt 2017 22:50
Ik weet niet welke extensie je van Regular labs gebruikt, maar controleer die of je daarvan de laatste updates hebt.
Zo niet dan de desbetreffende extensie updaten.
Zo niet dan de desbetreffende extensie updaten.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
26 okt 2017 23:02
Ik weet hier niets van, ik heb al diverse malen ge-upgraded maar nooit eerder meegemaakt. Mijn provider zei dat alle backups exact hetzelfde waren als de draaiende versie, dus als ik een oude backup zou uploaden ik het zelfde probleem zou houden.
- joompy
- Joomla!NL ontdekker
26 okt 2017 23:51
Wie heeft het over een backup? Lees de reactie van Romke nog eens goed en volg die aanbeveling op!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
27 okt 2017 00:55
Ik weet niet wat ik hier mee aan moet, welke extentie van Regular Labs ik gebruik zegt mij niets en weet ook niet waar ik dat zou moeten zoeken. Ik zie net dat alle foto's niet open gaan, dus het zal daar wel mee te maken hebben !!
- joompy
- Joomla!NL ontdekker
27 okt 2017 01:15 - 27 okt 2017 09:10
Ik heb iets gevonden, heb je hier iets aan ??
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Code:
<updates>
<update>
<name>Regular Labs - Sourcerer</name>
<version>7.1.9FREE</version>
<infourl title="Regular Labs - Sourcerer v7.1.9">
<![CDATA[
https://www.regularlabs.com/extensions/sourcerer#download
]]>
</infourl>
<downloads>
<downloadurl type="full" format="zip">
<![CDATA[
http://download.regularlabs.com/?ext=sourcerer&src=core&file=update.zip
]]>
</downloadurl>
</downloads>
<tags>
<tag>stable</tag>
</tags>
<targetplatform name="joomla" version="3.[6789]"/>
<php_minimum>5.4</php_minimum>
<element>sourcerer</element>
<type>plugin</type>
<folder>system</folder>
<client>site</client>
</update>
</updates>
- joompy
- Joomla!NL ontdekker
27 okt 2017 09:29 - 30 okt 2017 15:35
Waar heb je dat gevonden? Zoek anders bij extensies - Beheren onder de kolom Auteur naar "Regular Labs (Peter van Westen)". Het is overigens wel heel vreemd dat je zelf niet eens weet welke extensies je geïnstalleerd hebt. Een extensie installeer je omdat je hem gebruikt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
30 okt 2017 15:17
Hallo weer, ik was even weg sorry.
Maar ik heb er weinig verstand van heb de site gemaakt met mijn dummy (standaard) verstand.
Dus technische termen zeggen mij niet zoveel. Kun je misschien aangeven wat en hoe ik in deze
situatie moet doen om de melding weg te krijgen en de foto's weer te laten verschijnen ?
Groet Derreck
Maar ik heb er weinig verstand van heb de site gemaakt met mijn dummy (standaard) verstand.
Dus technische termen zeggen mij niet zoveel. Kun je misschien aangeven wat en hoe ik in deze
situatie moet doen om de melding weg te krijgen en de foto's weer te laten verschijnen ?
Groet Derreck
- joompy
- Joomla!NL ontdekker
30 okt 2017 15:36
Zie mijn reactie #7. Dat zijn geen technische termen. Gewoon een kwestie van op je scherm kijken en de opties kiezen die ik aangeef.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.795 seconden