Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Rechten probleem?
Rechten probleem?
06 nov 2017 15:37 - 06 nov 2017 15:42
Hallo,
Na verhuizing van de website krijg ik bij veranderingen de volgende foutmelding;
Ik heb de rechten gecontroleerd, maar die staan hetzelfde als de test server waar het wel goed werkt.
als ik bij rechteninstellingen kijk staan deze op "niet toegestaan" en
bij de cache als ik deze wil wisssen krijg ik de melding:
Verder werkt wel alles goed aan voorkant van de site. Als ik met filezilla kijk staan de rechten ook goed.
Wat kan ik nog meer proberen om het op te lossen?
Edit Astrid: Ik heb de meldingen tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Na verhuizing van de website krijg ik bij veranderingen de volgende foutmelding;
Er heeft zich een fout voorgedaan.
0 The file Cache Storage is not supported on this platform.
Terug naar controlepaneel
Ik heb de rechten gecontroleerd, maar die staan hetzelfde als de test server waar het wel goed werkt.
als ik bij rechteninstellingen kijk staan deze op "niet toegestaan" en
bij de cache als ik deze wil wisssen krijg ik de melding:
Kan de cache-gegevens niet lezen, de geconfigureerde cache-handler wordt niet ondersteund in deze omgeving. Kan de cache-gegevens niet lezen, de geconfigureerde cache-handler wordt niet ondersteund in deze omgeving. Kan de cache-gegevens niet lezen, de geconfigureerde cache-handler wordt niet ondersteund in deze omgeving.
Verder werkt wel alles goed aan voorkant van de site. Als ik met filezilla kijk staan de rechten ook goed.
Wat kan ik nog meer proberen om het op te lossen?
Edit Astrid: Ik heb de meldingen tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- pdaalmeer
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
Rechten probleem?
06 nov 2017 15:48
Staan de mappen ook als schrijfbaar bij Systeeminformatie?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Rechten probleem?
06 nov 2017 16:39
Nee, bij systeeminformatie staan alle mappen op "niet schrjifbaar" , dus niet alleen de configuration.php
Als ik met Filezila kijk staan de rechten op de server wel goed.
Als ik met Filezila kijk staan de rechten op de server wel goed.
- pdaalmeer
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
Rechten probleem?
06 nov 2017 16:42
Dan moet je of even contact opnemen met je hoster of indien mogelijk, via het controlepaneel van je hoster een owner reset uitvoeren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.685 seconden