Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Na update 3.8.4 geeft site ERR_TOO_MANY_REDIRECTS
01 feb 2018 12:02 - 01 feb 2018 13:58
Ik heb foutmelding:
Mijn site was operationeel tot dat ik de update naar versie 3.8.4 uitvoerde. (Oude versie was 3.8.2.)
Ik heb na de update besloten om de oude joomla versie volledig te verwijderen en een nieuwe 3.8.4 installatie uit te voeren.
Hierbij wordt ook een nieuwe database opgezet en dit lijkt te werken echter, als ik in het "configuration.php" bestand de verwijzing naar mijn oorspronkelijke database maak (database naam, prefix, login en password) dan komt foutmelding
Het lijkt er dus op dat ik iets in de database heb staan wat deze foutmelding veroorzaakt!
Heeft iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn?
Edit Jelle: Ik heb de meldingen tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf even doen.
waarbij ik geen idee heb wat hier de oorzaak van is.ERR_TOO_MANY_REDIRECTS,
Mijn site was operationeel tot dat ik de update naar versie 3.8.4 uitvoerde. (Oude versie was 3.8.2.)
Ik heb na de update besloten om de oude joomla versie volledig te verwijderen en een nieuwe 3.8.4 installatie uit te voeren.
Hierbij wordt ook een nieuwe database opgezet en dit lijkt te werken echter, als ik in het "configuration.php" bestand de verwijzing naar mijn oorspronkelijke database maak (database naam, prefix, login en password) dan komt foutmelding
Als ik de oude database verwijzing weer terug plaats in het "configuration.php" bestand dan werkt het weer, echter met een lege site!ERR_TOO_MANY_REDIRECTS!
Het lijkt er dus op dat ik iets in de database heb staan wat deze foutmelding veroorzaakt!
Heeft iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn?
Edit Jelle: Ik heb de meldingen tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf even doen.
- Hansvdv
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
01 feb 2018 12:44
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dit soort meldingen kunnen komen door een verkeerde rule in het bestand .htaccess
Ook kan het komen door het gebruik van een extensie die SEF-URLs maakt.
En als laatste kan het komen door het gebruik van een SSL-certificaat.
Misschien heb je hier iets aan waardoor je wat gerichter kunt zoeken naar de oorzaak.
Dit soort meldingen kunnen komen door een verkeerde rule in het bestand .htaccess
Ook kan het komen door het gebruik van een extensie die SEF-URLs maakt.
En als laatste kan het komen door het gebruik van een SSL-certificaat.
Misschien heb je hier iets aan waardoor je wat gerichter kunt zoeken naar de oorzaak.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
01 feb 2018 13:56
Bedankt voor het welkom en je snelle reactie.
Ik zal eens kijken naar het .htaccess bestand.
Voor zover ik weet is er geen extensie voor SEF-URLs aanwezig.
En ik gebruik geen SSL-certificaat.
Ik heb momenteel een backup met versie 3.8.2 terug gezet, nu is mijn site weer operationeel.
Ik zal eens kijken naar het .htaccess bestand.
Voor zover ik weet is er geen extensie voor SEF-URLs aanwezig.
En ik gebruik geen SSL-certificaat.
Ik heb momenteel een backup met versie 3.8.2 terug gezet, nu is mijn site weer operationeel.
- Hansvdv
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
07 feb 2018 09:05
In J 3.8.4. bleken enkele fouten te zitten m.b.t. het Routing-systeem.
Gisteren, (di 6 februari) is update 3.8.5, zie onze voorpagina nieuws, waarin deze problemen zouden zijn opgelost.
Update naar J 3.8.5 en laat ons even weten of hiermee je problemen ook zijn opgelost.
Gisteren, (di 6 februari) is update 3.8.5, zie onze voorpagina nieuws, waarin deze problemen zouden zijn opgelost.
Update naar J 3.8.5 en laat ons even weten of hiermee je problemen ook zijn opgelost.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.630 seconden