Wie kan mij helpen?
Ik gebruik Template creator en tot joomla 3.8.7 geen problemen ondervonden - nu met de update naar 3.8.8 zorgt de door mij gemaakte template met Template Creator voor een venijnige foutmelding die alleen verdwijnt als ik een andere / standaard template kies - bij uitgebreide foutrapportage kom ik het volgende tegen:
site:
www.hulpmaatjestaphorst.nl
| joomla versie 3.8.8 | template creator laatste versie 3.6.17 (
www.template-creator.com/en/
)
Code:
Call stack
# Function Location
1 () JROOT/modules/mod_random_image/tmpl/default.php:16
2 require() JROOT/modules/mod_random_image/mod_random_image.php:29
3 include() JROOT/libraries/src/Helper/ModuleHelper.php:201
4 Joomla\CMS\Helper\ModuleHelper::renderModule() JROOT/libraries/src/Document/Renderer/Html/ModuleRenderer.php:98
5 Joomla\CMS\Document\Renderer\Html\ModuleRenderer->render() JROOT/libraries/src/Document/Renderer/Html/ModulesRenderer.php:47
6 Joomla\CMS\Document\Renderer\Html\ModulesRenderer->render() JROOT/libraries/src/Document/HtmlDocument.php:491
7 Joomla\CMS\Document\HtmlDocument->getBuffer() JROOT/libraries/src/Document/HtmlDocument.php:783
8 Joomla\CMS\Document\HtmlDocument->_renderTemplate() JROOT/libraries/src/Document/HtmlDocument.php:557
9 Joomla\CMS\Document\HtmlDocument->render() JROOT/libraries/src/Application/CMSApplication.php:1041
10 Joomla\CMS\Application\CMSApplication->render() JROOT/libraries/src/Application/SiteApplication.php:780
11 Joomla\CMS\Application\SiteApplication->render() JROOT/libraries/src/Application/CMSApplication.php:201
12 Joomla\CMS\Application\CMSApplication->execute() JROOT/index.php:49
Notice: Array to string conversion in /home/hulpmaatje/domains/hulpmaatjestaphorst.nl/public_html/templates/hulpmaatje/error.php on line 191
Array
??TPL_PROTOSTAR_BACKTOTOP??
© 2018 Hulpmaatje Staphorst
Notice: Array to string conversion in /home/hulpmaatje/domains/hulpmaatjestaphorst.nl/public_html/templates/hulpmaatje/error.php on line 202
Array
Weet iemand waardoor dit wordt veroorzaakt - zou graag deze site en nog een paar die hetzelfde probleem laten zien - toch willen upgraden naar 3.8.8 ivm de veiligheid
Alvast bedankt voor jullie reactie
Peter
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf even doen.