- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
kan niet meer inloggen na laatste update
30 jul 2018 13:47- jabo
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
30 jul 2018 15:51Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Heb je hier iets aan?
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
30 jul 2018 15:52Dat is lastig.
Kreeg je werkelijk gister pas de melding?
Joomla 3.8.10 is momenteel de meest recente versie en die is er al sinds 26 juni.
Hier lees ik dat Vevida back-ups maakt die je tot 4 weken terug kan terughalen:
vevida.com/webhosting/veilige-hosting/
Als je zelf geen back-up hebt gemaakt voordat je ging updaten, dan raad ik je aan om Vevida te vragen of zijn een back-up van je website kunnen terugzetten.
(En dan natuurlijk bij een volgende update altijd eerst een back-up maken. Zie ook onze adviezen op onze voorpagina bij het uitkomen van een nieuwe versie van Joomla!
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
30 jul 2018 16:19 - 30 jul 2018 16:22Van Vevida kreeg ik het volgende antwoord:
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.Ik zie het. Ik heb de debugging ingeschakeld, maar ik krijg ook foutmeldingen als ik fictieve inloggegevens invul. Ik raad u aan de foutmelding te gaan zoeken op Joomla-forums.. Misschien is er een corrupte upgrade/update uitgerold.
Ik heb de debugging van Joomla ingeschakeld. Meer dan dit kan ik er niet uithalen. De rest is aan u. Ik kan u namelijk geen inhoudelijke ondersteuning op Joomla bieden en weet de oplossing van het probleem ook niet. Daarom verwees ik u naar de experts op de Joomla forums. Ik raad u aan de gedetailleerde foutmelding daar eens te posten om te zien of iemand u daar bij kan helpen.
Back-up's zijn niet inbegrepen bij Basic hosting. U zou daarvoor moeten upgraden naar Veilige Hosting. De meerprijs tussen die pakketten is 24 euro per jaar. Het terugzetten van een back-up zal echter geen zin hebben als het kapot is gegaan zonder dat u iets hebt gedaan om dat te veroorzaken. Na het terugzetten gaat de site dan opnieuw updaten en gaat hij direct weer onderuit.
- jabo
- Nieuw op Joomla!NL
30 jul 2018 16:22- jabo
- Nieuw op Joomla!NL
30 jul 2018 16:26 - 30 jul 2018 16:37Een andere mogelijkheid zou kunnen zijn om het bestand in de bijlage uit te pakken en het uitgepakte bestand te uploaden naar je administrator map.
En het dan laten draaien door www.helvanvoerendaal.nl/administrator/postupdate.php in je adresbalk te zetten.
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
30 jul 2018 18:08- jabo
- Nieuw op Joomla!NL
30 jul 2018 18:13Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid