Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
titel koppelen aan link
titel koppelen aan link
20 aug 2018 15:01
Is het mogelijk om de titel van een artikel te koppelen aan een link zodat de pagina die wordt opgevraagd direct verschijnt als je op de titel klikt?
- Ron de Jong
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
titel koppelen aan link
20 aug 2018 15:24
Wat bedoel je precies? Moet de titel van een intro linken naar het volledige artikel?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
titel koppelen aan link
20 aug 2018 15:41
ik heb een artikel met daarin alleen een link naar een website:
www.gelderlander.nl/overig/pro-guitarra-...r-optreden~a76ae5e9/
Als ik nu in het menu het artikel aanklik dan krijg ik de link te zien waar ik dan weer op moet klikken om naar het gevraagde artikel te gaan.
Is het mogelijk om die tweede keer klikken te vermijden en direct bij de eerste keer klikken de link te activeren.
Als ik nu in het menu het artikel aanklik dan krijg ik de link te zien waar ik dan weer op moet klikken om naar het gevraagde artikel te gaan.
Is het mogelijk om die tweede keer klikken te vermijden en direct bij de eerste keer klikken de link te activeren.
- Ron de Jong
- Joomla!NL ontdekker
titel koppelen aan link
20 aug 2018 15:44
Maak van je menu-item van het type url (externe link) en vul de link in bij de gegevens.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
titel koppelen aan link
20 aug 2018 16:05
Daar kan ik maar 1 link aanwijzen.
Onder het menu staat nu een categorie list naar meer artikelen die al dan niet alleen een link bevatten. ik zou op artikel niveau de link willen koppelen aan de naam van het artikel.
Onder het menu staat nu een categorie list naar meer artikelen die al dan niet alleen een link bevatten. ik zou op artikel niveau de link willen koppelen aan de naam van het artikel.
- Ron de Jong
- Joomla!NL ontdekker
titel koppelen aan link
20 aug 2018 16:24
Dat gaat niet lukken tenzij je een override kunt maken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
titel koppelen aan link
20 aug 2018 16:31
Kun je dan niet gebruik maken van het component
Weblinks
?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
titel koppelen aan link
20 aug 2018 16:46
Zal ik in gedachten houden. Voorlopig laat ik het even zoal het is. Kom er later eventueel op terug.
Bedankt voor nu.
Bedankt voor nu.
- Ron de Jong
- Joomla!NL ontdekker
titel koppelen aan link
20 aug 2018 17:48
Je had je topic afgesloten met de knop "Oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde post geen oplossing bevat, heb ik dit verwijderd en je draadje gesloten. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een bericht waarin de oplossing staat beschreven.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.755 seconden