- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Joomla 3.8.12 en Virtuemart 3.2.14 -> lege webshop
01 sep 2018 10:02Ik heb mijn PHP versie van 5 naar 7.1 geupdate en nu heb ik een probleem met de webshop van Virtuemart.
De gehele website werkt, maar de webshop niet.
Als ik de logging aan zet, zie ik een probleem icm Koowa plugin.
Als ik deze uitzet, dan werkt er niets meer.
Iemand een idee?
Groeten,
Jan
- jboers
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
01 sep 2018 10:23Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik zou als eerste de foutrapportage eens op Ontwikkeling zetten. Waarschijnlijk krijg je dan wel een foutmelding te zien die duidelijkheid geeft over welke extensie de fout veroorzaakt.
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
01 sep 2018 10:27 - 01 sep 2018 10:37Dan krijg ik onderstaande te zien:
Met vriendelijke groet,Deprecated: Non-static method modVMFullCategoryList::getCatParentIds() should not be called statically in /home/sonon.nl/public_html/modules/mod_vm_prod_cat_full/tmpl/default.php on line 55
Notice: Trying to get property of non-object in /home/sonon.nl/public_html/modules/mod_vm_prod_cat_full/helper.php on line 42
Deprecated: Non-static method modVMFullCategoryList::getCatChildren() should not be called statically in /home/sonon.nl/public_html/modules/mod_vm_prod_cat_full/tmpl/default.php on line 17
Deprecated: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, non-static method VirtueMartModelCategory::getChildCategoryList() should not be called statically in /home/sonon.nl/public_html/libraries/src/Cache/Controller/CallbackController.php on line 173
Deprecated: Non-static method modVMFullCategoryList::getVMItemId() should not be called statically in /home/sonon.nl/public_html/modules/mod_vm_prod_cat_full/tmpl/default.php on line 27
Deprecated: Non-static method Joomla\CMS\Application\SiteApplication::getMenu() should not be called statically in /home/sonon.nl/public_html/modules/mod_vm_prod_cat_full/helper.php on line 60
Deprecated: Non-static method Joomla\CMS\Application\CMSApplication::getMenu() should not be called statically in /home/sonon.nl/public_html/libraries/src/Application/SiteApplication.php on line 275
Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined method Error::setProperties() in /home/sonon.nl/public_html/plugins/system/koowa/koowa.php:169 Stack trace: #0 /home/sonon.nl/public_html/plugins/system/koowa/koowa.php(142): plgSystemKoowa->errorHandler(Object(Error)) #1 [internal function]: plgSystemKoowa->exceptionHandler(Object(Error)) #2 {main} thrown in /home/sonon.nl/public_html/plugins/system/koowa/koowa.php on line 169
Jan Boers
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- jboers
- Nieuw op Joomla!NL
01 sep 2018 10:47Neem aan dat je wel de Joomla cache en de cache van je browser gewist hebt na het verwijderen van de plugin?
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
22 sep 2018 08:46Inmiddels van alles geprobeerd, andere template, herinstallatie van virtuemart, maar niets helpt.
Alles is up-to-date, maar iets kan dus niet omgaan met PHP versie 7, op 5.6 draait alles goed.
Iemand nog een suggestie?
Groeten,
Jan
- jboers
- Nieuw op Joomla!NL
22 sep 2018 08:51Kijk eens wat er gebeurt als je
hernoemt naar/plugins/system/koowa
/plugins/system/koowa_fout
sluiten
- Astrid
22 sep 2018 10:27Ik heb je advies geprobeerd, maar dan krijg ik ook op de home page al direct een melding dat Koowa niet geinstalleerd is, de webshop doet het dan nog steeds niet.
Nu heb ik net een andere website van me bekeken, met dezelfde plugins, alleen een oudere versie van Virtuemart, daar werkt het wel, dus lijkt mij meer iets aan de kant van Virtuemart, ik wil nu eens proberen om alleen virtuemart van de 'goede' site naar deze site te zetten om te kijken of het dan wel werkt.
Groeten,
Jan
- jboers
- Nieuw op Joomla!NL
22 sep 2018 15:05Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid