Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Fout op website
Fout op website
15 okt 2018 11:09
Vandaag in mijn mediamap een bestand verwijderd en vervangen door een vernieuwd. Toen ik op de website zelf wou controleren, krijg ik de website zelf niet te zien maar lijkt een foutmelding?
www.mhweb.be
Ik heb geen idee wat dat wat ik te zien krijg betekent.
Zou dit kunnen aan een update liggen? ( ik weet niet meer zeker of ik de laatste week een update heb uitgevoerd- maar enkele dagen geleden werkte de site nog perfect )
www.mhweb.be
Ik heb geen idee wat dat wat ik te zien krijg betekent.
Zou dit kunnen aan een update liggen? ( ik weet niet meer zeker of ik de laatste week een update heb uitgevoerd- maar enkele dagen geleden werkte de site nog perfect )
- mhweb
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Fout op website
15 okt 2018 11:45
Je Joomla versie in in ieder geval up-to-date. Ik weet niet wat je veranderd hebt, maar het handigste is om even een recente backup terug te zetten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Fout op website
15 okt 2018 11:52
Ik heb niets veranderd. Het enige wat kan zijn is dat ik een backup heb uitgevoerd, nadat ik een melding kreeg dat die beschikbaar is.
Ik heb wel een tijdje geleden mijn webshop prijzen geupdatet, en een fout in de verzendmogelijkheden gecorrigeerd. Als die backup gemaakt is voor ik de prijzen geupdate had, moet ik wel opnieuw beginnen.
Daarom hoopte ik dat er mij iemand gewoon kon zeggen wat er mis was en het eenvoudig recht te zetten zou zijn.
Ik heb wel een tijdje geleden mijn webshop prijzen geupdatet, en een fout in de verzendmogelijkheden gecorrigeerd. Als die backup gemaakt is voor ik de prijzen geupdate had, moet ik wel opnieuw beginnen.
Daarom hoopte ik dat er mij iemand gewoon kon zeggen wat er mis was en het eenvoudig recht te zetten zou zijn.
- mhweb
- Nieuw op Joomla!NL
Fout op website
15 okt 2018 11:56
En je maakt dus geen backup voordat je je site update? Joomla 3.8.13 is pas een paar dagen oud, dus normaal gesproken zou je een recente backup moeten hebben.
Je kunt nog proberen of het helpt (als je in de backend kunt) om de corebestanden een keer opnieuw te installeren en al je extensies na te lopen of je daar de laatste versie van hebt. Kijk ook op de site van de makers, want nog niet alle extensies maken gebruik van de automatische updater.
Je kunt nog proberen of het helpt (als je in de backend kunt) om de corebestanden een keer opnieuw te installeren en al je extensies na te lopen of je daar de laatste versie van hebt. Kijk ook op de site van de makers, want nog niet alle extensies maken gebruik van de automatische updater.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Fout op website
15 okt 2018 12:00
Jawel, had net gezien dat de laatste update van vorige woensdag was. De aanpassingen die ik laatst deed zijn ouder.
Ik heb intussen die backup van voor de laatste update terug gezet, maar dat heeft totaal geen effect. Nog steeds hetzelfde foutscherm.
Ik heb intussen die backup van voor de laatste update terug gezet, maar dat heeft totaal geen effect. Nog steeds hetzelfde foutscherm.
- mhweb
- Nieuw op Joomla!NL
Fout op website
15 okt 2018 12:03
Ik vond
dit
nog.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Fout op website
15 okt 2018 12:06
Wat doe jij als je een back-up terug zet?
Maak je gebruik van Akeeba Backup? Of gebruik je een back-up van je hoster?
In beide gevallen moet je bij het terugplaatsen van de back-up ervoor zorgen dat de map op de server waar je site staat en de database beide leeg zijn.
Als je de database niet eerst hebt leeg gemaakt, dan blijft de fout actief.
Maak je gebruik van Akeeba Backup? Of gebruik je een back-up van je hoster?
In beide gevallen moet je bij het terugplaatsen van de back-up ervoor zorgen dat de map op de server waar je site staat en de database beide leeg zijn.
Als je de database niet eerst hebt leeg gemaakt, dan blijft de fout actief.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Fout op website
15 okt 2018 12:14
Ik heb ernaar gekeken maar begrijp niet wat ik zou moeten (kunnen) doen.
- mhweb
- Nieuw op Joomla!NL
Fout op website
15 okt 2018 12:26
Kijk eerst even naar de vraag van Wouter. Ik zie namelijk nu nog steeds Joomla 3.8.13 staan en dat is wel vreemd als je een backup van voor de update hebt teruggezet.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Fout op website
15 okt 2018 14:10
Het leegmaken van public html heeft geholpen. Database was niet nodig. Heb nog even hulp ingeroepen van het hostingbedrijf, via chat... het bleek nog nodig om de php versie aan te passen. Zonder dat werkte het terugplaatsen van de backup nog niet.
Intussen is alles weer in orde.
Voor jullie, alvast bedankt voor het meedenken.
Intussen is alles weer in orde.
Voor jullie, alvast bedankt voor het meedenken.
- mhweb
- Nieuw op Joomla!NL
Fout op website
15 okt 2018 14:19
Fijn dat het is opgelost.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.693 seconden