Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Na verhuizing (strengere provider), werken de knoppen niet in administrator
05 feb 2020 18:14
Goedenavond,
Een website van een een klant is naar een provider verhuisd met een zwaardere beveiliging.
Het ging ook niet gelijk goed met uploaden e.d. Maar na diverse pogingen is het toch gelukt.
Website werkt (front-end). Alleen nu blijkt na inloggen in de back-end (administrator) de knoppen en menubalk niet werkt.
Heeft iemand een gouden tip voor mij?
Een website van een een klant is naar een provider verhuisd met een zwaardere beveiliging.
Het ging ook niet gelijk goed met uploaden e.d. Maar na diverse pogingen is het toch gelukt.
Website werkt (front-end). Alleen nu blijkt na inloggen in de back-end (administrator) de knoppen en menubalk niet werkt.
Heeft iemand een gouden tip voor mij?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- Smartmax
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
05 feb 2020 18:30
Kan aan heel vel dingen liggen. En het hoeft niet eens de schuld van de provider te zijn.
Het kan bijvoorbeeld ook zijn dat de back-up niet goed is gemaakt.
Heb je die van te voren nog getest? Kan nu alsnog op bijvoorbeeld een XAMP-lokale server.
Of als je dit voor een klant doet verwacht ik dat je ook wel een andere webruimte online ergens hebt waar je de restore van deze site kunt testen.
Het kan bijvoorbeeld ook zijn dat de back-up niet goed is gemaakt.
Heb je die van te voren nog getest? Kan nu alsnog op bijvoorbeeld een XAMP-lokale server.
Of als je dit voor een klant doet verwacht ik dat je ook wel een andere webruimte online ergens hebt waar je de restore van deze site kunt testen.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
05 feb 2020 18:32
Beste Woody,
ja, ik heb exact dezelfde files ook geupload naar een andere server, (omdat het zo tegen zat) en daar deed hij het.
ja, ik heb exact dezelfde files ook geupload naar een andere server, (omdat het zo tegen zat) en daar deed hij het.
- Smartmax
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
05 feb 2020 18:55
En is die andere server van een andere hoster of van diezelfde "strenge" hoster?
Anders even met die strenge hoster contact opnemen en vragen waarom een Joomla-site bij hun niet goed draait.
Je zou daar ook even kunnen testen door er een kale Joomla-installatie te installeren en te zien of Joomla op zich daar wel goed draait.
Anders even met die strenge hoster contact opnemen en vragen waarom een Joomla-site bij hun niet goed draait.
Je zou daar ook even kunnen testen door er een kale Joomla-installatie te installeren en te zien of Joomla op zich daar wel goed draait.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
06 feb 2020 11:04
Je het in test omgeving die back-up terug gezet en daar werkt hij goed zeg je.
Maak in die omgeving dan met akeeba backup een back-up en zet deze back-up dan over naar je "strenge" hoster.
Groetjesssss
Maak in die omgeving dan met akeeba backup een back-up en zet deze back-up dan over naar je "strenge" hoster.
Groetjesssss
- Janp
- Bezoeker
Tijd voor maken pagina: 0.646 seconden