Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

article hits swingen de pan uit

article hits swingen de pan uit

14 sep 2021 14:18
#1
Goede middag

Voor een paar websites, heb ik in de footer van mijn website een paar links gezet naar een disclaimer, algemene voorwaarden en een cookie policy.
Op website nr 1 staan deze links in een module in de footer, op website nr 2 is hiervoor een apart menu gemaakt, en dan via een menu-module in de footer gezet.

om 1 of andere reden krijgen de articles die achter de links zitten steeds een "article hit". En dit in beide gevallen.
Als ik nu zie naar "popular articles" in mijn backend controlpanel, dan staan de 3 pagina's achter de links met 1000'en hits hoger dan bvb mijn frontpagina of andere veel bezochte pagina's.

Is hiervoor een verklaring?
Doe ik ergens iets fout?

Het lijkt wel alsof dit een soort loop is, het probleem waarmee ik in deze topic heb liggen vechten: joomlanl.nl/forum/3-x-installatie-update...1-too-many-redirects
toen kreeg ik ook bij de "popular articles" een aantal hits dat geen steek hield.
  • Seppe
  • Seppe's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 367

article hits swingen de pan uit

01 nov 2021 10:38
#2
Ik ben precies de enige met dit probleem :)
  • Seppe
  • Seppe's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 367
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.990 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie