Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Filteren op artikelen zonder tags

Filteren op artikelen zonder tags

06 jun 2013 09:11 - 06 jun 2013 09:13
#1
Nu heb ik gebruik gemaakt van de supermooie mogelijkheid om mijn artikelen te voorzien van tags op plant(en)namen .
Ben ik er waarschijnlijk veel vergeten. Alleen weet ik niet welk artikel en welke tag ik vergeten ben. Ik kan wel filteren op tags maar niet filteren op artikelen (en het zijn er nogal veel) zonder tag. Weet iemand hoe ik dat moet doen?

Maarten

Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (Vergeten) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Laatst bewerkt 06 jun 2013 09:13 door Astrid.
  • quantz
  • quantz's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 119

Filteren op artikelen zonder tags

23 jul 2013 22:52
#2
Volgens mij lukt dat niet in het Joomla backend. Het kan wel via een query rechtstreeks in phpmyAdmin. Ik ga uit van Joomla 3.1 of hoger en dan is de query als volgt:
Code:
SELECT Id FROM `wsn_content` WHERE Id NOT IN (SELECT content_item_id as id FROM wsn_contentitem_tag_map) ORDER BY id

Knippen en plakken en op start drukken waarna je een gesorteerde lijst met artikel ID's krijgt die geen Tag hebben.

Succes.
Met vriendelijke groet, Peter Pruimboom
WebsiteNU - Lelystad
KvK Lelystad 53966007
www.websitenu.eu
  • peterp
  • peterp's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 89

Filteren op artikelen zonder tags

24 jul 2013 00:04
#3
Ik ben blij met deze tip!! Maar ik weet niet wanneer ik hem ga gebruiken. Maar ik laat het zeker weten. Dank.

Groeten, Maarten
  • quantz
  • quantz's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 119
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.858 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie