Na onze correspondentie over het contactformulier en het gebruik van spambeveiliging Captcha_reCapcha, en mijn mededeling dat het formulier eindelijk goed werkt...
nu opnieuw een probleem met de spambeveiliging..
Inderdaad, het contactformulier heeft twee dagen goed gewerkt (gecheckt via externe contacten). Echter vanochtend heb ik ook zelf een testformulier opgestuurd, en krijg vervolgens rechtsonder steeds de zelfde foutmelding: Captcha verification failed : Ongeldig veld : Captcha
Dit bericht kreeg ik ook een keer eerder, en heb toen in de plugin, onder geavanceerd de Strict Mode aangezet . Daarna was het probleem verholpen.
Zoals ik net vermelde, ik krijg nu opnieuw dezelfde foutmelding te zien. Als tryout heb ik de Strict Mode weer uitgezet, maar het hielp niet!
Ook heb ik alle instellingen gecontroleerd -daar was en is niets in veranderd. Mail versturen via mijn webhoster - (PHP) gaat prima -komt ook gewoon binnen in de mail.
Ik kan niet achterhalen waar de fout zit. Doe een beroep op jullie geweldige kennis: wat doe ik verkeerd / hoe kan ik eea. goed werkzaam krijgen?
Dank voor jullie inzet!
Rashmideva
Edit Astrid: Aanhef verwijderd. Reacties dienen aan "het forum" gericht te worden en niet aan personen.
Laatst bewerkt 27 jun 2025 17:06 door
Astrid.
Inloggen of Een account aanmaken om te kunnen reageren.