Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Joomsef (betaalde versie) registeren lukt niet

Joomsef (betaalde versie) registeren lukt niet

21 jun 2013 16:06 - 21 jun 2013 16:27
#1
Ik heb van de week betaalde versie van Jooml SEF aangeschaft, maar deze wil niet registeren. Normaal zou je zeggen ga naar de ontwikkelaar, maar support is zo goed dat ze niet reageren.

Op de site wel wat documenten gevonden, maar die hebben me helaas niet verder geholpen.

Ik krijg een fout melding als ik kijk in het admin panel. Upgraden zoals je beschrijven op de website wil helaas ook niet lukken. Hoop dat iemand hier een idee heeft ?

Joomla versie laatste versie (beschikbaar)
Extensie ook de laatste versie

Attentie
It was not possible to retrieve latest version information. The upgrade server may be temporarily down. Please, try again later.

It was not possible to check your registration information. The upgrade server may be temporarily down. Please, try again later.

JoomSEF
Version Info
Installed version: 4.4.1
Newest version: ?.?.?
Registration Info
Could not retrieve registration information.
Upgrade From ARTIO Server
Server not available.
Upload Package File


[strike]Edit:
Ik zoek me ook beetje suf naar een standaard comment component (geen betaalde versie) Om berichten achter te laten bij een artikel. WIl geen integratie met Facebook ;-)
Beetje vergelijkbaar wat er standaard in Wordpress zit.[/strike]

Alvast heel erg bedankt voor je hulp/tips !!
Passie voor fotografie en Reizen, maar natuurlijk ook Agile/Scrum ;-)
Laatst bewerkt 21 jun 2013 16:27 door Astrid.
Discussie gesloten.
  • Apple
  • Apple's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 22

Joomsef (betaalde versie) registeren lukt niet

21 jun 2013 16:31
#2
Hallo Apple,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
De melding duidt erop dat hun upgrade server niet beschikbaar is. Vermoed dat daar weinig aan te doen is. Ik ken hem verder niet, maar als je hem kunt updaten via Extensiebeheer - updaten, dan kan je nog proberen om daar eerst de cache te legen.

Graag 1 vraag per topic, dus maak gerust voor je andere vraag een nieuw draadje aan. Zo houden we het forum overzichtelijk en heb je meer kans op een antwoord.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37121

Joomsef (betaalde versie) registeren lukt niet

21 jun 2013 16:36
#3
Bedankt voor je antwoord. Updaten heb ik geprobeerd via de update server, maar dit wil helaas ook niet werken. Heb wel netjes een soorten van licentie code gekregen, maar hier heb ik weinig aan nu :D

Plugins installeren gaat wel goed, maar als ik deze wil updaten dan krijg ik tevens een fout melding. Vraag me nu beetje af ligt de fout nu bij mij of bij die update server ?
Passie voor fotografie en Reizen, maar natuurlijk ook Agile/Scrum ;-)
Discussie gesloten.
  • Apple
  • Apple's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 22

Joomsef (betaalde versie) registeren lukt niet

21 jun 2013 16:43
#4
Krijg je een foutmelding met betrekking tot allow_url_fopen? Dan ligt het probleem bij je serverconfiguratie/hoster.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37121

Joomsef (betaalde versie) registeren lukt niet

21 jun 2013 17:11
#5
Deze staat al netjes in de php.ini op 1

Was even mijn fout die zorgde voor verwarring. Als ik kies voor update in de plug-in en dan de plug-in update (zelfde versie, maar dan met mijn code) Dan gaat dit goed dan krijg ik te zien dat die geslaagd is, maar onderstaande melding krijg ik er cadeau bij. En als ik dit zo bekijk vraag ik mij af of het wel mijn probleem is ?

Attentie
It was not possible to retrieve latest version information. The upgrade server may be temporarily down. Please, try again later.
Passie voor fotografie en Reizen, maar natuurlijk ook Agile/Scrum ;-)
Discussie gesloten.
  • Apple
  • Apple's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 22

Joomsef (betaalde versie) registeren lukt niet

21 jun 2013 17:45
#6
Aangezien ze niet reageren op de e-mails heb ik een paypal geschil aangemaakt. In de hoop dat dit helpt en anders mijn geld terug.

Ik zou niet weten wat het probleem is. Zoek me al dagen suf op diverse fora, maar komt negen van de tien keer terug dat zij iets moeten doen ?
Passie voor fotografie en Reizen, maar natuurlijk ook Agile/Scrum ;-)
Discussie gesloten.
  • Apple
  • Apple's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 22

Joomsef (betaalde versie) registeren lukt niet

21 jun 2013 17:57
#7
Geschil aangemaakt, maar ook erg snel antwoord. In het geschil gevraagd om een werkende plug-in doormiddel van support. Indien ze dit niet konden geven mijn geld terug, maar dit was de laatste optie, maar goed ze hebben nu wel heel erg snel gereageerd met standaard e-mail

Hello .....,

the Status of your Order No. 31*** has been changed.

New Status is:
____________________________________________________________

Cancelled
_____________


Dit geeft mij niet veel vertrouwen om bij Ortio nog een plug-in te kopen. Nu wachten tot het geld terug is en opzoek naar een alternatief.
Passie voor fotografie en Reizen, maar natuurlijk ook Agile/Scrum ;-)
Discussie gesloten.
  • Apple
  • Apple's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 22

Joomsef (betaalde versie) registeren lukt niet

22 jun 2013 18:48
#8
Advies doe geen zaken met Artio. Als je een service verzoek doet geven ze niet thuis. Doe je een Paypal dispute dan krijg je opeens reactie. (dit ook pas, nadat je de mail er inplakt dat ze de order gecanceld hebben) Maar mails etc beantwoorden ze niet. En nu schijnt alles aan mijn hosting te liggen, maar concreet aangeven wat het dan is kunnen ze niet. Wel vreemd dat ik enkel problemen heb met hun plug-in.

Nu hopen dat ik me geld terug krijg via paypal ;-)
Passie voor fotografie en Reizen, maar natuurlijk ook Agile/Scrum ;-)
Discussie gesloten.
  • Apple
  • Apple's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 22

Joomsef (betaalde versie) registeren lukt niet

22 jun 2013 19:32
#9
Hallo,

Je hebt nu al drie berichten hier neergezet ter zake Artio.(off-topic)
En begrijp dat je met deze extensie niet verder wilt.
Moeten we deze topic maar sluiten dan?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13590

Joomsef (betaalde versie) registeren lukt niet

24 jun 2013 12:57 - 24 jun 2013 12:58
#10
Hallo,

Het blijkt dus dat je met deze extensie gestopt bent als ik onderstaande topic lees.
forum.joomlanl.nl/forum/3-x-sef-seo-goog...migreren-naar-andere
Gaarne wel even terugkoppelen zo houden we het forum overzichtelijk.
Dan sluit ik deze.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 24 jun 2013 12:58 door Jelle.
Discussie gesloten.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13590
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.942 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie