Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

SobiPro

SobiPro

02 jul 2013 21:45
#1
In een eerder topic, onder de extensies van J2.5, zocht ik naar een mogelijkheid om een website aan te maken, waar mensen zich kunnen registreren, en dan telkens hun eigen pagina kunnen updaten.
Een soort portaalpagina dus.

Zoals de titel van dit forumonderdeel al aangeeft, was "SobiPro" mij aangeraden.

Ik heb een nieuwe installatie van J3.1.1 en SobiPro1.1.1.

Op zich een heel warrig programma lijkt me, maar ik heb al hier en daar wat handleidingen opgesnort.

Het lijkt wel een soort online catalogus waarin firma's staan, met een soort contactpagina.
Op zich is het dit wat ik zoek, maar ik moet de pagina's zelf 1 voor 1 aanmaken lijkt het zo.
De bedoeling is dat de gebruiker zich registreerd, en dan zelf aan zijn eigen pagina begint....
Discussie gesloten.
  • Seppe
  • Seppe's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 367

SobiPro

03 jul 2013 09:45
#2
en wat moet er dan op die pagina aan gegevens te zien zijn waar men zelf aan kan werken?
Met vriendelijke groet,
Jheroen Briels
Joomlapartner , websites maatwerk migratie design onderhoud KvK 320 83 434
Joomlahostingsupport , Joomla! hosting
Discussie gesloten.
  • Jheroen
  • Jheroen's berichtenfoto
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 187
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.732 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie