Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Weblinks

Weblinks

07 jul 2013 11:25
#1
Ik probeer weblinks op een nieuwe site aan de praat te krijgen. Werkt allemaal prima, maar als ik in mijn menu kies voor 'List all weblink categories', dan geeft ie alle categoriën weer met daaronder de weblinks binnen deze categorie. Echter, ik zou willen dat onder mijn menuitem alle links rechtstreeks getoond worden en niet eerst die categoriën.

Ik dacht, ik ga eens testen met onder menu te kiezen voor 'List web links in a category' en dan een bestaande categorie aan te duiden. In het slechtste geval gooi ik al mijn links in 1 categorie en opgelost. Maar tot mijn verbazing toont de pagina nu niets meer. Er staan nochtans links in de categorie die ik aangeduid heb.

Ter info. In het menu geef ik geen settings mee - alles staat op Use Global. Ik geef de settings in de weblinks module zelf mee. Maar daar staat alles op 'show' dus nu weet ik niet wat er mis is.

Het meest ideale zou zijn dat ik mijn categoriën kan behouden (omwille van intern management), maar dat ze onder de links pagina toch gewoon allemaal staan zonder de categoriën eerst te laten zien. Maar als dat niet kan gooi ik ze wel allemaal in 1 categorie, maar dan moeten die natuurlijk ook wel te zien zijn.
  • Bjorn
  • Bjorn's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 20

Weblinks

08 jul 2013 10:30
#2
Meerdere categorieën kan standaard niet. Wij gebruiken zelf Allweblinks, maar die is helaas nog niet beschikbaar voor Joomla 3. Deze wel en die zou je dan met {loadposition} in een artikel kunnen zetten.
Maar als je categorie niet zichtbaar is als je een enkele categorie selecteert, dan zou ik eerst dat probleem proberen te tackelen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37103

Weblinks

09 jul 2013 20:21
#3
Works like a charm. Bedankt. Die laatste is een veel betere mod dan de standaard. Maar leuk dat het een extensie is op de standaard.
  • Bjorn
  • Bjorn's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 20
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.864 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie