Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Uitgebreide evenementenextensie gezocht

Uitgebreide evenementenextensie gezocht

16 jul 2013 14:44 - 16 jul 2013 19:05
#1
Hoi,

Ten eerste, wat een handig forum! Ik heb de onderwerpen doorgelezen, maar kom helaas niet verder.

Ik ben sinds een week met Joomla 3.1 bezig.

Mijn doel is een communitie site maken waar mensen (zelf) evenementen kunnen toevoegen, reviews (blogs) kunnen geven over de evenementen, sommige evenementen kunnen worden uitgelicht en als extra een forum (heb kunena erop gezet) om met elkaar over de evenementen te kunnen kletsen.

Ik heb al diverse calendar extensies (bijvoorbeeld ICagenda en Simple calendar) geprobeerd, maar er schiet vaak iets tekort (Alleen admin kan toevoegen, of er kan niet op geblogd worden, etc). Ik vraag me af of mensen hier tips hebben welke extension ik het beste kan toevoegen?? Het liefst een gratis extensie.

Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude (Beginnersvraagjes) titel mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Laatst bewerkt 16 jul 2013 19:05 door Jelle. Reden: Tekst op verzoek aangepast.
Discussie gesloten.
  • yiggi
  • yiggi's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2

Uitgebreide evenementenextensie gezocht

16 jul 2013 16:15
#2
@ Astrid: dank je wel.

Ik zie nog een foutje in mijn tekst. ICalender = ICagenda.
Discussie gesloten.
  • yiggi
  • yiggi's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.726 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie