Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Fout bij module RS flashmatic

Fout bij module RS flashmatic

17 aug 2013 04:27
#1
Ik ben aan het experimenteren met het toevoegen van een module RS flashmatic. Hiermee zou ik op de homepage een slideshow willen voorzien.

Kan U mij informeren wat hier fout loopt ?

Warning: require_once(/home/xxxx/public_html/joomla/modules/mod_rsflashmaticDShelper.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/xxxx/public_html/joomla/modules/mod_rsflashmatic/mod_rsflashmatic.php on line 13

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/home/xxxx/public_html/joomla/modules/mod_rsflashmaticDShelper.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/xxxx/public_html/joomla/modules/mod_rsflashmatic/mod_rsflashmatic.php on line 13

Ik dacht alles correct uitgevoerd te hebben, maar blijkbaar loopt er toch iets mis.

Iemand een idee wat ?
Discussie gesloten.
  • Donamd
  • Donamd's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 269

Fout bij module RS flashmatic

17 aug 2013 09:00
#2
Tja, het enige wat ik kan vinden is een aanpassing te doen in het bestand “php.ini” op de server. Je moet dat bestand bewerken en “display_errors” op “Off“ instellen.
Probleem is dat je bij de meeste hosters niet zelf het php.ini-bestand mag aanpassen.
Dat moet je dan bij hun supportteam aanvragen.

verder viel mij op dat de module FlashPlayer vereist.
Er zijn steeds meer mensen die FlashPlayer niet meer installeren, omdat deze niet veilig is.

Zelf werk ik voor slideshows met de module " Slideshow CK ".
Die werkt zonder dat FlashPlayer vereist is. Misschien is dat een goed alternatief voor je.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11179

Fout bij module RS flashmatic

17 aug 2013 09:25
#3
Ik heb intussen nog verder geëxperimenteerd met een andere module, nl DJ-Image Slider. Hier heb ik geen foutmelding mee ontvangen en alles werkt prachtig.

Ik ben wel nog aan het zoeken hoe ik eventueel een referentie bij de foto's kan tonen. Dit is me nog niet duidelijk. Dus indien iemand hiervoor nog idee heeft ?
Discussie gesloten.
  • Donamd
  • Donamd's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 269

Fout bij module RS flashmatic

17 aug 2013 09:30
#4
Je gaf aan dat je vraag over RS Flashmatic is afgehandeld en dat je verder gaat met DJ Imageslider.
daarmee gaan we af van het oorspronkelijke onderwerp in dit topic.
Om het forum overzichtelijk te houden, vraag ik je bij deze om voor je vraag over DJ Imageslider even een nieuw topic te starten.

Bij deze sluit ik dit topic af.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11179
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.771 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie