Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

facebook berichten automatisch ook vermelding op joomla

facebook berichten automatisch ook vermelding op joomla

04 sep 2013 10:56
#1
Welk gratis programma kan je downloaden en installeren om de berichten die je op facebook plaatst automatisch ook op je joomla website te vermelden?

iemand raad?
Discussie gesloten.
  • jee_r
  • jee_r's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 93

facebook berichten automatisch ook vermelding op joomla

04 sep 2013 11:15
#2
Facebook heeft sinds enkele maanden de mogelijkheid om berichten te embedden op een andere site.
Hier kun je lezen hoe je dat handmatig kunt doen.

Ik zoek voor een website ook al een tijdje naar extensies die het voor Joomla! kunnen.
Het liefst wil ik dat automatisch berichten van een Facebook-account als artikel in een bepaalde categorie van de Joomla!site worden gezet.

Voor zover ik weet is er nu één extensie die in staat is om drie berichten van Facebook te tonen.
Maar dat kun je volgens mij met de uitleg om het handmatig te doen dus ook best zelf.
Die module is van 2extend en heet Facebook Post Embedder

Op zich ben ik dus nog niet overtuigd van deze module en zoek ondertussen regelmatig de JED af op nieuwe extensies die dit kunstje kunnen uitvoeren.

Klik op deze link naar de JED om daar te zien wat er allemaal rond Facebook te vinden is.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11179
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.756 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie