Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
spam gastenboek
spam gastenboek
22 sep 2013 19:38 - 22 sep 2013 21:34
op mijn vorige site met joomla 1.5
had ik bij het gastenboek een code die je moest invoeren kan dat hier niet?
volgens mij had ik daar ook iets opstaan ( een extensie of zo )wat spam tegen hield
mijn gastenboek staat nog maar net online en ik heb al 4 chineese berichtjes gehad
[strike]op het moment kan niemand een bericht plaatsen en ik heb geen idee waarom niet[/strike]
Edit Jelle. Gaarne één vraag per topic, zie forumregels.
had ik bij het gastenboek een code die je moest invoeren kan dat hier niet?
volgens mij had ik daar ook iets opstaan ( een extensie of zo )wat spam tegen hield
mijn gastenboek staat nog maar net online en ik heb al 4 chineese berichtjes gehad
[strike]op het moment kan niemand een bericht plaatsen en ik heb geen idee waarom niet[/strike]
Edit Jelle. Gaarne één vraag per topic, zie forumregels.
- ans
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
spam gastenboek
22 sep 2013 19:48 - 22 sep 2013 19:55
[strike]In ons forum wordt daar veel over geschreven met oog op Phoca gastenboek en de spam.
Bijvoorbeeld onderstaande link geeft je de uitleg om de extensie ( ECC ) te installeren.
forum.joomlanl.nl/forum/68-2-5-x-overige...boek-veel-spam#44964 [/strike]
Edit Jelle. Niet van toepassing op joomla 3.x!
Bijvoorbeeld onderstaande link geeft je de uitleg om de extensie ( ECC ) te installeren.
forum.joomlanl.nl/forum/68-2-5-x-overige...boek-veel-spam#44964 [/strike]
Edit Jelle. Niet van toepassing op joomla 3.x!
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
spam gastenboek
22 sep 2013 19:53
Sorry ECC is nog niet geschikt voor joomla 3
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
spam gastenboek
22 sep 2013 19:55
Phoca gastenboek heeft bij de configuratie heel veel verschillende captcha mogelijkheden! Idd helaas nog geen ECC+, maar dat is het risico als je een site bouwt met Joomla 3
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
spam gastenboek
22 sep 2013 20:14
En even als tip.
Phoca heeft op hun site uitgebreide documentatie over al hun uitgebrachte extensies.
Misschien even de moeite nemen die documentatie van het gastenboek door te nemen?
Klik hier.
Phoca heeft op hun site uitgebreide documentatie over al hun uitgebrachte extensies.
Misschien even de moeite nemen die documentatie van het gastenboek door te nemen?
Klik hier.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.657 seconden