Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
script RS Form Pro nodig
script RS Form Pro nodig
01 okt 2013 13:13
ik ben op zoek naar een script voor rsform pro
wat ik nodig heb is ene script wat het mogelijk maakt om aan de hand van een ingevulde waarde (postcode) naar een voor de postcode gedefinieerd emailadres het ingevulde formuliertje te mailen
Bestaat er zoiets al of wie kan mij hiermee helpen het te maken of kan het voor mij maken?
John
wat ik nodig heb is ene script wat het mogelijk maakt om aan de hand van een ingevulde waarde (postcode) naar een voor de postcode gedefinieerd emailadres het ingevulde formuliertje te mailen
Bestaat er zoiets al of wie kan mij hiermee helpen het te maken of kan het voor mij maken?
John
- john078
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
script RS Form Pro nodig
01 okt 2013 14:22
Heb je
hier
iets aan?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
script RS Form Pro nodig
01 okt 2013 17:04
het lijkt er in ieder geval wel veel op... moet ik ff proberen of ik daarmee het doel kan bereiken
- john078
- Joomla!NL ontdekker
-
script RS Form Pro nodig
01 okt 2013 19:23
gaat er toch niet mee lukken... het gaat er om dat een form waarop bij een textbox een postcode invult die vergeleken moet worden met postcodes met daarbij behorend email adres...
dus postcodes van 3300 tot en met 3500 gaat email naar Pietjepuk@dinges.nl
postcodes van 3501 tot en met 4000 gaat de email naar karel@geweldig.nl
Ik heb wel een vaag idee hoe dat in een script gemaakt moet worden maar moet toegeven dat ik daar niet echt handig in ben.
dus postcodes van 3300 tot en met 3500 gaat email naar Pietjepuk@dinges.nl
postcodes van 3501 tot en met 4000 gaat de email naar karel@geweldig.nl
Ik heb wel een vaag idee hoe dat in een script gemaakt moet worden maar moet toegeven dat ik daar niet echt handig in ben.
- john078
- Joomla!NL ontdekker
-
script RS Form Pro nodig
01 okt 2013 19:32
Ik weet het zo ook niet. Misschien dat iemand anders nog een idee heeft en anders is het sowieso handig om je vraag even op het forum van de makers te stellen. Daar zit een grotere gebruikersgroep van die extensie, dus meer kans dat iemand dat wiel al uitgevonden heeft.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.638 seconden