Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Extensie voor presentatie van merken
15 nov 2013 16:35
Hallo,
Ik ben op zoek naar een extensie die een horizontaal menu heeft en waarbij dan de content behorende bij het menu in beeld komt maar met fading.
Ik heb hier een voorbeeld. Echter hier zit het 'menu' aan de rechterkant via bullets.
Ik wil het graag horizontaal hebben bv.
Merk A Merk B etc.
Overigens bestaat de extensie maar dan verticaal menu zoals op de voorbeeld site, dan neem ik daar ook genoegen mee.
Het gaat mij mn. om het gedrag, 'door scrollen' zoals op de voorbeeld site.
Weet iemand of er zo'n extensie bestaat?
Nico
Ik ben op zoek naar een extensie die een horizontaal menu heeft en waarbij dan de content behorende bij het menu in beeld komt maar met fading.
Ik heb hier een voorbeeld. Echter hier zit het 'menu' aan de rechterkant via bullets.
Ik wil het graag horizontaal hebben bv.
Merk A Merk B etc.
Overigens bestaat de extensie maar dan verticaal menu zoals op de voorbeeld site, dan neem ik daar ook genoegen mee.
Het gaat mij mn. om het gedrag, 'door scrollen' zoals op de voorbeeld site.
Weet iemand of er zo'n extensie bestaat?
Nico
- nkamp
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
15 nov 2013 17:03 - 15 nov 2013 17:05
Ik zie nu dat de
link
naar de voorbeeld site ontbreekt. Ik merk nu dat ik "voeg in" ben vergeten.
- nkamp
-
15 nov 2013 18:10
Kan volgens mij alleen maar met een
one-page-template
.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
16 nov 2013 11:16
Hallo Astrid,
Dat is wel wat we bedoelen. Maar we hebben een template JA-Puresite, en daarbinnen moet het gaan werken. En ik weet maar volgens mij kun je toch niet een template - in dit geval one page - binnen het andere template als een 'plugin' oid laten werken? of toch wel? Dan moet je voor dit template kiezen of heb ik het mis?
Nico
Dat is wel wat we bedoelen. Maar we hebben een template JA-Puresite, en daarbinnen moet het gaan werken. En ik weet maar volgens mij kun je toch niet een template - in dit geval one page - binnen het andere template als een 'plugin' oid laten werken? of toch wel? Dan moet je voor dit template kiezen of heb ik het mis?
Nico
- nkamp
-
16 nov 2013 11:57
Klopt. Je zou eens kunnen experimenteren en kijken wat er gebeurt als je die one page template toewijst aan 1 menu-item.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.680 seconden