Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Acymailing
Acymailing
18 jan 2014 15:34
Hallo
Het is de eerste keer dat ik hier kom.
Ik volg avondschool webdesign en wij werken nu met joomla 3.2.1
Wij maken ook gebruik van Acymailing en ik moet iemand toevoegen als abonnee voor de nieuwsbrief.
Nu weet ik niet meer precies waar ik die moet toevoegen.
Kan iemand mij hierbij helpen?
een andere vraag hieromtrent is: als ik iemand laat inschrijven via de front-end, hoe komt het dat ik de melding krijg dat deze persoon al aangemeld is? heb ik dit verkeerd ingesteld in de back-end?
groetjes
Het is de eerste keer dat ik hier kom.
Ik volg avondschool webdesign en wij werken nu met joomla 3.2.1
Wij maken ook gebruik van Acymailing en ik moet iemand toevoegen als abonnee voor de nieuwsbrief.
Nu weet ik niet meer precies waar ik die moet toevoegen.
Kan iemand mij hierbij helpen?
een andere vraag hieromtrent is: als ik iemand laat inschrijven via de front-end, hoe komt het dat ik de melding krijg dat deze persoon al aangemeld is? heb ik dit verkeerd ingesteld in de back-end?
groetjes
- svandenb
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Acymailing
18 jan 2014 15:40
Hallo svandenb,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Volgens mij kan je abonnees niet handmatig toevoegen via de backend. Je kunt wel bestanden importeren of gebruikers importeren die al in Joomla zitten. Dat doe je met de knop Importeren.
Als je de melding krijgt dat een gebruiker al aangemeld is, dan is dat waarschijnlijk ook zo. Of je gebruikt een andere naam en een e-mailadres dat al in de database zit. Joomla accepteert geen dubbele e-mailadressen.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Volgens mij kan je abonnees niet handmatig toevoegen via de backend. Je kunt wel bestanden importeren of gebruikers importeren die al in Joomla zitten. Dat doe je met de knop Importeren.
Als je de melding krijgt dat een gebruiker al aangemeld is, dan is dat waarschijnlijk ook zo. Of je gebruikt een andere naam en een e-mailadres dat al in de database zit. Joomla accepteert geen dubbele e-mailadressen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Acymailing
18 jan 2014 15:52
Hallo Astrid
Bedankt voor je antwoord.
Als je wil dat iemand zich kan inschrijven op de nieuwsbrief (gebeurt op de front-end door de geïnteresseerde zelf toch), dient hij/zij ook ingelogd te zijn als geregistreerde gebruiker?
groetjes
Bedankt voor je antwoord.
Als je wil dat iemand zich kan inschrijven op de nieuwsbrief (gebeurt op de front-end door de geïnteresseerde zelf toch), dient hij/zij ook ingelogd te zijn als geregistreerde gebruiker?
groetjes
- svandenb
- Nieuw op Joomla!NL
Acymailing
18 jan 2014 16:03
Nee, dat hoeft niet. Je kunt zelfs registratie helemaal uitzetten op je site. Belangstellenden kunnen zich dan nog steeds inschrijven voor de nieuwsbrief. Mits je natuurlijk de Acy module op je site zet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Acymailing
18 jan 2014 20:51
de acymailing module staat op mijn frontend
vooraleer de nieuwsbrief te versturen, wil ik nog een link in de footer zetten naar de school waar ik cursus gevolgd heb alsook een link als men klikt op "contact" dat dit onmiddellijk naar mijn emailadres gaat
kan iemand mij hierbij helpen?
alvast bedankt
vooraleer de nieuwsbrief te versturen, wil ik nog een link in de footer zetten naar de school waar ik cursus gevolgd heb alsook een link als men klikt op "contact" dat dit onmiddellijk naar mijn emailadres gaat
kan iemand mij hierbij helpen?
alvast bedankt
- svandenb
- Nieuw op Joomla!NL
Acymailing
18 jan 2014 21:03
hallo
net zelf gevonden hoe de link te plaatsen naar een website alsook emailadres
als je iemand wil toevoegen als abonnee op je nieuwsbrief, dien je deze persoon aan te maken bij "gebruikers" of niet?
net zelf gevonden hoe de link te plaatsen naar een website alsook emailadres
als je iemand wil toevoegen als abonnee op je nieuwsbrief, dien je deze persoon aan te maken bij "gebruikers" of niet?
- svandenb
- Nieuw op Joomla!NL
Acymailing
18 jan 2014 21:15
Ja bij de Gebruikers in AcyMailing.
Je vult de naam en het e-mailadres van die gebruiker in en vinkt gelijk aan dat die gebruiker is geactiveerd.
Eventueel ook de lijsten waar die gebruiker op geabonneerd wordt aanvinken.
Daarmee is je nieuwe gebruiker handmatig opgevoerd.
Onthou wel dat dit officieel niet mag.
Een nieuwe wet van zo'n twee jaar geleden bepaald dat nieuwe abonnees zich alleen zelf mogen aanmelden en dat jij dat dus niet zelf doet.
Daarvoor is er de Aanmeld-optie die je kunt activeren vanuit AcyMailing.
Je vult de naam en het e-mailadres van die gebruiker in en vinkt gelijk aan dat die gebruiker is geactiveerd.
Eventueel ook de lijsten waar die gebruiker op geabonneerd wordt aanvinken.
Daarmee is je nieuwe gebruiker handmatig opgevoerd.
Onthou wel dat dit officieel niet mag.
Een nieuwe wet van zo'n twee jaar geleden bepaald dat nieuwe abonnees zich alleen zelf mogen aanmelden en dat jij dat dus niet zelf doet.
Daarvoor is er de Aanmeld-optie die je kunt activeren vanuit AcyMailing.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Acymailing
18 jan 2014 21:18
hallo
bedankt voor uw antwoord
ik heb het ondertussen uitgeprobeerd met mezelf als gebruiker en ander emailadres dan beheerder en het is gelukt
dit gaat maar over een oefening (avondschool), is nog geen officiële website
bedankt voor de hulp en uw tip
bedankt voor uw antwoord
ik heb het ondertussen uitgeprobeerd met mezelf als gebruiker en ander emailadres dan beheerder en het is gelukt
dit gaat maar over een oefening (avondschool), is nog geen officiële website
bedankt voor de hulp en uw tip
- svandenb
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.773 seconden