Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

JomSocial - id number weghalen uit url wanneer iemand inlogt

JomSocial - id number weghalen uit url wanneer iemand inlogt

20 jan 2014 18:20 - 20 jan 2014 18:21
#1
Hallo,

Ik weet niet precies of dit een JomSocial probleem is of basic Joomla. Wanneer leden inloggen verschijnt er bij JomSocial een id nummer achter "community" als in: young-adults.nl/index.php/community-189

Door dit id nummer 189 (mijn nummer in dit geval) veranderd de Artisteer template automatisch naar het default template, terwijl ik in de community juist een ander template wil gebruiken.

Wanneer ik young-adults.nl/index.php/community/ gebruik, zit dit template er wel goed in, maar met een id nummer dus niet.

Het pad van de community zou ten alle tijden young-adults.nl/index.php/community/ [rest van de url] moeten zijn. De id nummer mag dus niet in het pad young-adults.nl/index.php/community/ voor de laatste / na community komen.

Heeft iemand enig idee waar ik dit zou kunnen aanpassen? Ik zou graag willen dat het id nummer niet meer in de urls verschijnen. Ik had het al bij JomSocial gevraagd, maar zij begrijpen mij niet helemaal :( (ligt misschien aan me engels)

Ik hoor het graag.

Groetjes, Natasja
Laatst bewerkt 20 jan 2014 18:21 door tassie1300.
Discussie gesloten.
  • tassie1300
  • tassie1300's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 61

JomSocial - id number weghalen uit url wanneer iemand inlogt

20 jan 2014 18:26
#2
Even een gokje: Jomsocial maakt toch automatisch ook een eigen menu aan? Kan je daar te template niet aan toewijzen? Je probleem is niet echt het id-nummer achter de url, maar meer de template toewijzing toch?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37132

JomSocial - id number weghalen uit url wanneer iemand inlogt

21 jan 2014 13:24
#3
Hummzz dat weet ik niet zeker. ik ben erachter gekomen dat het id-nummer achter het woord community helemaal geen id-nummer is van een gebruiker - wat ik dacht :S. Maar dit is waarschijnlijk het id nummer van het jomsocial menu, wat jij inderdaad zegt. Ik heb al geprobeerd uit te vogelen waar het vandaan komt maar nog niets gevonden.

Ik heb het template naar joomla default veranderd, en gekeken wat er gebeurd, de menu toewijzing blijft er gewoon staan (nummer -189). Daarnaast heb ik ook een nieuw jomsocial menu gemaakt, maar ik krijg weer dat id nummer erachter.

Dus ik denk dat het wellicht ergens in de database moet staan? Ik zal er even naar kijken, en laat het weten wanneer en hoe het opgelost is... wellicht dat meer mensen hier last van hebben.
Discussie gesloten.
  • tassie1300
  • tassie1300's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 61
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.745 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie