Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Vertaling captcha tekst in contactformulier
28 jan 2014 20:35
Ik ben inmiddels al een middag en avond bezig om te kijken of ik de tekst van de antispam berekening (EasyCalcCheck Plus) vertaald kan krijgen in het Nederlands. Op zich geen halszaak, maar het staat wat netter.
Het gaat om de tekst: "Solve the equation: 8 plus 9 equals". Ik heb zowel in PhocaGuestbookm als ECC files gezocht mbv Firebug, echter geen resultaat of ik kan niet zoeken!
Taaloverrides mochten voor deze specifieke tekst ook niets opleveren.
Kan iemand mij een suggestie aan de hand doen?
Ik gebruik Joomla 3.2.1
ECC versie 3.1
Phocaguestbook 3.0.1
Ik werk nog met een testsite " www.depoortzangerswoudenberg.nl " Het betreffende stukje proza staat onder het Gebruikersmenu - gastenboek (zie screenprint voor tekstdeel)
Bedankt
Het gaat om de tekst: "Solve the equation: 8 plus 9 equals". Ik heb zowel in PhocaGuestbookm als ECC files gezocht mbv Firebug, echter geen resultaat of ik kan niet zoeken!
Taaloverrides mochten voor deze specifieke tekst ook niets opleveren.
Kan iemand mij een suggestie aan de hand doen?
Ik gebruik Joomla 3.2.1
ECC versie 3.1
Phocaguestbook 3.0.1
Ik werk nog met een testsite " www.depoortzangerswoudenberg.nl " Het betreffende stukje proza staat onder het Gebruikersmenu - gastenboek (zie screenprint voor tekstdeel)
Bedankt
Groetjes en prettige dag,
Ed
Ed
- kroonsbe
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
28 jan 2014 20:57
Ik ken het programma niet maar sinds gisteren beschik over Form maker:
demo.web-dorado.com/
Heel praktisch en zelf aan te passen.
Jan
Heel praktisch en zelf aan te passen.
Jan
- jan
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
28 jan 2014 21:13
Taaloverride moet in ieder geval werken. Denk dat je iets niet goed doet. Zoek in frontend Engels naar de tekst. Kopieer de constante naar kladblok of zo. Maak nieuwe nl override aan. Plak de constante en type daaronder je nl tekst.
Hier forum.joomlanl.nl/forum/64-2-5-x-joomla-...voor-recaptcha#83947 staan wel de taalbestanden voor de 2.5 versie. Weet allleen niet of ze ook in de 3 versie werken.
Hier forum.joomlanl.nl/forum/64-2-5-x-joomla-...voor-recaptcha#83947 staan wel de taalbestanden voor de 2.5 versie. Weet allleen niet of ze ook in de 3 versie werken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
28 jan 2014 21:18
Bedankt voor jullie beider snelle reply. Ik ga aan de gang met de overrides, kan ik gelijk even oefenen. Ik zal ook die tip van Jan om met een ander contactform te werken even nagaan.
Ik laat uiteraard het resultaat weten.
Ik laat uiteraard het resultaat weten.
Ed
Ed
- kroonsbe
29 jan 2014 11:10
Helaas, het Nederlandse taalbestand van ECC via FTP in de juiste map zetten loste niet het vertalingsprobleem op.
Ik krijg het via een taaloverride ook niet voor elkaar.
Ik zoek verder.
Advies van jan voor form van web-dorado is prima, maar voor een simpel formulier wat overdone voor mijn doel. Toch bedankt, wel bruikbaar voor order en betalingen van bijv. toegangskaarten.
We zoeken verder en anders zie ik maar af van een gastenboek.
Ik krijg het via een taaloverride ook niet voor elkaar.
Ik zoek verder.
Advies van jan voor form van web-dorado is prima, maar voor een simpel formulier wat overdone voor mijn doel. Toch bedankt, wel bruikbaar voor order en betalingen van bijv. toegangskaarten.
We zoeken verder en anders zie ik maar af van een gastenboek.
Ed
Ed
- kroonsbe
29 jan 2014 12:21
Er zit ook een heel eenvoudig contact formulier bij en je kunt het zelf zo eenvoudig maken als je wilt, daarom was ik enthousiast omdat die helemaal naar eigen idee is samen te stellen. De light versie is gratis en kent een beperking in het aantal velden.
Jan
Jan
- jan
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.723 seconden