Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Easybook reloaded niet in het Nederlands in te stellen
Easybook reloaded niet in het Nederlands in te stellen
30 jan 2014 13:01
Ik gebruik Joomla 3.2.1 met EBR versie 3.1.
Ik heb de beiden taalbestanden voor backend en frontend middels FTP in de juiste directories geplaatst echter ik krijg met een mogelijkheid enig Nederlands in de frontend te zien.
Test site URL " www.depoortzangerswoudenberg.nl "
Ik heb al alles verwijderd en eerst de taalbestanden en daarna het component geïnstalleerd, geen resultaat, het blijft Engels. Wie weet nog een trucje.
Ik heb de beiden taalbestanden voor backend en frontend middels FTP in de juiste directories geplaatst echter ik krijg met een mogelijkheid enig Nederlands in de frontend te zien.
Test site URL " www.depoortzangerswoudenberg.nl "
Ik heb al alles verwijderd en eerst de taalbestanden en daarna het component geïnstalleerd, geen resultaat, het blijft Engels. Wie weet nog een trucje.
Groetjes en prettige dag,
Ed
Ed
- kroonsbe
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
30 jan 2014 13:14
Hallo,
Vond hier een gelijke vraag.
forum.joomlanl.nl/forum/64-2-5-x-joomla-...ieuwste-versie#73992
Dus even bij de makers van EBR informeren? Ze hebben een uitgebreid forum en geven goede feedback.
Vond hier een gelijke vraag.
forum.joomlanl.nl/forum/64-2-5-x-joomla-...ieuwste-versie#73992
Dus even bij de makers van EBR informeren? Ze hebben een uitgebreid forum en geven goede feedback.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
30 jan 2014 14:35
Hoi Jelle,
Bedankt voor je reactie, ga verder met je suggestie.
Overigens valt het me op dat alle taalbestanden in de language directory twee bestanden hebben waarvan één een xxxxxxx.sys.ini file. Die zie ik inderdaad niet voor EBR.
Ik laat via dit forum resultaat nog even weten.
Bedankt voor je reactie, ga verder met je suggestie.
Overigens valt het me op dat alle taalbestanden in de language directory twee bestanden hebben waarvan één een xxxxxxx.sys.ini file. Die zie ik inderdaad niet voor EBR.
Ik laat via dit forum resultaat nog even weten.
Ed
Ed
- kroonsbe
30 jan 2014 17:47
Misschien dat je wat hebt aan de taalbestanden van de oudere versie die Astrid in
dit topic
aanbiedt.
Wellicht dat je het een en ander aan moet passen.
Wellicht dat je het een en ander aan moet passen.
- Peter
- Algemeen Moderator
30 jan 2014 19:05
Bestanden van Astrid werkten gelijk.
Ook ik had het al eerder op dit forum gemelde probleem dat de file "nl.NL.com_easybookreloaded.sys.ini" missing was.
In elk geval staat er nu Nederlands. Enige is dat dropdown menuutje bij componenten nu kennelijk weg is, jammer, maar geen probleem. Het werkt.
Astrid en Peter bedankt.
Ook ik had het al eerder op dit forum gemelde probleem dat de file "nl.NL.com_easybookreloaded.sys.ini" missing was.
In elk geval staat er nu Nederlands. Enige is dat dropdown menuutje bij componenten nu kennelijk weg is, jammer, maar geen probleem. Het werkt.
Astrid en Peter bedankt.
Ed
Ed
- kroonsbe
30 jan 2014 19:09
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.692 seconden