Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Xmap

Xmap

16 feb 2014 20:40 - 16 feb 2014 20:51
Hallo,

In het verleden bij joomla 2.5 heb ik xmap geïnstalleerd om een sitemap te krijgen op xxxxxxxxx
Ik heb een clean installation gedaan en daarna joomla 3.2 geïnstalleerd. Nu heb ik (pkg_xmap-2.3.2.zip) gedownload en geïnstalleerd.
Klik ik op sitemap in het topmenu dan krijg ik alleen maar een lege pagina. Ik heb in het forum al op deze foutmelding gezocht maar daar werd ik niet wijzer van.
Heb ik misschien vergeten bepaalde instellingen aan te vinken?

Henri

Edit Jelle.D: Ik heb link verwijderd ter bescherming van de leden.

Xmap

16 feb 2014 20:50
Hallo,

Volgens mij is je site nog steeds gehackt net zo als hier is geschreven.
forum.joomlanl.nl/forum/3-x-templates-en...bmenu-valt-weg#84769
Ook krijg ik de volgende melding, ik zou dat eerst oplossen.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator

Xmap

16 feb 2014 21:15
Dag Jelle,

Ik heb zelf nog eens goed gekeken, ik was een instelling in de backend vergeten. De sitemap fungeert nu prima bij mij. Op mijn imac, op de windows 7 pc, mijn iphone als wel de ipad air.
Van dat hacken kan ik me niet voorstellen. Ik heb de installatie enkele dagen geleden gedaan en mijn gebruikersnaam en wachtwoord steken ver boven het nivo uit van admin en nomore2000.
De template die ik aan het ontwikkelen ben is overigens afgeleid van de online cursus van Mindert AardemA.

Ik moet overigens nog opmerken: enige tijd geleden heb ik het beheer van www.pvge-best.nl overgenomen. Op dat moment had die site een belabberde inlogcode voor de backend en was inderdaad gehackt. Ik werd toen dan ook ogenblikkelijk door google afgesloten, maar daar is nu geen sprake van.

Ik vind het heel jammer als ik op jullie een verkeerde indruk maak, dat is zeker niet de bedoeling. Hopenlijk berust alles op een misverstand.

groetjes,

Henri

Xmap

16 feb 2014 21:25
Oké,

Fijn dat dit probleem van Xmap is opgelost, maar als je in die andere topic even had terug gekoppeld dan hadden we dat geweten.
Omdat je zelf een template maakt is het ook handig om iets wat niet werkt te proberen in een standaard template zo weet je altijd waar de fout ligt. :)

Wij moderators doen ons best om het forum schoon te houden en zo als je ziet houden we dat in de gaten.
Wat het bovenstaande betreft dat kan zijn omdat je nog op de blacklist staat bij:

Domain blacklisted by SiteAdvisor (McAfee):

Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator

Xmap

16 feb 2014 21:34
Bedankt voor de tip.

Henri
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.000 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie