Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Verwijzingsbeheer

Verwijzingsbeheer

27 feb 2014 19:26
#1
Hoi :)

Ik richt me toch maar weer tot jullie in de hoop dat jullie een idee hebben hoe dit kan en hoe ik het kan oplossen. In dec. heb ik mijn vernieuwde site live gezet, waarin alle menu's, categoriëen en content vernieuwd zijn en dus zijn alle url's ook gewijzigd.
Nu heb ik via Google webmaster ALLE oude menu's, categoriëen en content laten verwijderen en die zijn inmiddels ook echt verdwenen.

Maar ondanks dat staan er dagelijks zo'n 1300! links in verwijzingsbeheer. Dit zijn allemaal links van de oude site en ik heb geen flauw idee waar ze vandaan komen en hoe ik ervan af kom. Dit kost best wel veel tijd om elke dag na te lopen en te verwijderen en het voelt nutteloos omdat ze een er een dag later wéér staan :(

Iemand een idee?
Discussie gesloten.
  • Kumquat
  • Kumquat's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 138

Verwijzingsbeheer

27 feb 2014 19:53
#2
Er zijn meer zoekmachines dan google. Of niks van aantrekken of verwijzen naar je homepage.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37122

Verwijzingsbeheer

27 feb 2014 20:46 - 27 feb 2014 20:47
#3
O jaaa haha, dat is waar natuurlijk.:) Toch nog een vraag....Bij verwijzende URL kun je zien waar de link vandaan komt, toch? Als je afbeelding 1 en 2 bekijkt zijn dit interne links en ik vraag me af waar dat vandaan komt.

Afbeelding 3 staat geen verwijzende URL bij. Heb je een idee waar dit vandaan komt?

Als een link van een zoekmachine vandaan komt staat dat normaal bij verwijzende URL?






Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laatst bewerkt 27 feb 2014 20:47 door Kumquat.
Discussie gesloten.
  • Kumquat
  • Kumquat's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 138
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.322 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie