Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Slideshow met meerdere images onafhankelijk naast elkaar.

Slideshow met meerdere images onafhankelijk naast elkaar.

05 mrt 2014 12:23
#1
Hallo,

Ik ben aan het zoeken/googlen naar een image slider met meerdere panelen. Ik bedoel je hebt dan bv. 3 images of 5 images los van elkaar getoond in de image slider. Je kunt dan ook op iedere image afzonderlijk klikken zodat je naar het desbetreffende artikel gaat. Bij kleding winkels meen ik die wel eens gezien te hebben.
Slider indruk 3 images afzonderlijk naast elkaar die ook afzonderlijk wisselen.:

| Image 1 | Image 2 | image 3 |

Het moet natuurlijk niet zo zijn dat twee alle 3 gelijktijdig dezeflde image tonen. En ook heeft iedere image een eigen link naar een bepaald artikel

Ik heb ze wel eens gezien bij een kleding winkel.

Nico
Discussie gesloten.
  • nkamp
  • nkamp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 222

Slideshow met meerdere images onafhankelijk naast elkaar.

05 mrt 2014 12:59
#2
Zoek bij extensies op banner zoals deze: demo.vinaora.com/vinaora-cu3er-3d-slideshow.html ik weet niet of de plaatjes te linken zijn.

Jan
Discussie gesloten.
  • jan
  • jan's berichtenfoto
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 566

Slideshow met meerdere images onafhankelijk naast elkaar.

07 mrt 2014 13:03
#3
Ik heb twee dingen gevonden waar ik naar op zoek ben alleen dit is voornamelijk op joomshopping of K2 OWL gebasseerd.
Want de site waar ik voor bezig heeft geen webwinkel!
Maar dit geeft een idee waar ik naar op zoek ben: slideshow
(er staan nog veel meer voorbeelden op deze site.
Maar als iemand dit ziet, misschien zegt iemand O, maar dan moet je dit pakken)

En ander module wat ik hier zie staan en ik op zoek naar ben merken logo's . Maar deze is ook weer gebasseerd op joomshopping. Terwijl ik enkel losse logo's heb.

(Misschien vreemd maar dan wil ik hem nog eenvoudig kunnen overriden want als er op een logo geklikt wordt scrolt op dezelfde pagina een stuk tekst voor met evt. foto. Ik ga dus niet naar een ander artikel. dit stuk jQuery heb ik feite al klaar. Klopt deze specifieke content is dan niet vanuit de backend te onderhouden momenteel)
Discussie gesloten.
  • nkamp
  • nkamp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 222

Slideshow met meerdere images onafhankelijk naast elkaar.

07 mrt 2014 14:27
#4
Kijk eens bij www.extensions.webberry-webdesign.de/template/camaro daar heb je allerlei slideshows, waaronedr ook die jij zoekt denk ik
Wandelen is goed voor lichaam en geest en je leert vele mensen kennen.

www.tt-wandelreizen.nl
Discussie gesloten.
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.893 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie