Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost (Addthis) Code tonen in module

(Addthis) Code tonen in module

17 mrt 2014 14:31
#1
Hoi,

Hoe kan ik code in een zelf aangemaakte module laten zien?

Ik heb code overgenomen van Addthis om social media knoppen toe te voegen. Maar ik zie niets verschijnen. Ik heb een aanpaste HTML module aangemaakt en getoggled naar code editor Daarna dit ingeplakt. Volgens mij moet ik dan al iets zien als ik weer terug toggle (niet het geval).
Code:
<!-- AddThis Button BEGIN --> <div class="addthis_toolbox addthis_default_style addthis_16x16_style"> <a class="addthis_button_facebook"></a> <a class="addthis_button_google_plusone_share"></a> </div> <script type="text/javascript">var addthis_config = {"data_track_addressbar":true};</script> <script type="text/javascript" src="//s7.addthis.com/js/300/addthis_widget.js#pubid=ra-5326e07b631b22ed"></script> <!-- AddThis Button END -->
Discussie gesloten.
  • JustBe
  • JustBe's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 155

(Addthis) Code tonen in module

17 mrt 2014 15:26
#2
je kunt proberen om in de backend editor op geen te zetten. Plak dan de code in de module. Het nadeel is dat je de module niet kunt bewerken als je een editor hebt geselecteerd. Anders ben je de code weer kwijt.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens.
www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.

(Addthis) Code tonen in module

03 mei 2014 17:47
#3
Uiteindelijk heb ik gewoon wat icoontjes van het net gehaald en gelinkt naar mijn pagina's.

Thanks!
Discussie gesloten.
  • JustBe
  • JustBe's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 155
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.807 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie