Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Code button Acymailing is weg
Code button Acymailing is weg
29 mei 2014 23:47
Sinds de huidige versie 4.6.2 kan ik gen HTML code meer invoeren bij de ACYMailing nieuwsbrief. De nieuwsbrief MOET morgen weg, maar ik krijg hem niet mooi zonder de HTML in te voeren. Ik ben nu nog aan het vloeken.
Discussie gesloten.
- wouter0602
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
30 mei 2014 08:18
Welke editor heb je geactiveerd?
In de configuratie van AcyMailing kun je in plaats van hun eigen editor ook kiezen voor een andere editor.
Stel dat je JCE voor de rest van je site gebruikt, dan kun je die ook instellen voor AcyMailing.
In de configuratie van AcyMailing kun je in plaats van hun eigen editor ook kiezen voor een andere editor.
Stel dat je JCE voor de rest van je site gebruikt, dan kun je die ook instellen voor AcyMailing.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
Discussie gesloten.
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
30 mei 2014 08:30 - 30 mei 2014 08:32
Hoi,
Een screenshot had in dit geval wel makkelijk geweest, omdat ik niet kan zien wat jij ziet op je editor
Volgens mij heb je in Acymailing bij Joomla 3.x toch een knop om van editor te wisselen onder de editor? Misschien heet die knop 'toggle editor', in elk geval kun je dan van editor wisselen. Daar zal er ook wel eentje tussen zitten waar je direct code in kan zetten. Die editor heeft geen knopjes, omdat dat geen WYSIWYG editor is.
Edit: antwoord van Wouter is handiger want dan kun je de standaard editor van Acymailing selecteren
Een screenshot had in dit geval wel makkelijk geweest, omdat ik niet kan zien wat jij ziet op je editor

Volgens mij heb je in Acymailing bij Joomla 3.x toch een knop om van editor te wisselen onder de editor? Misschien heet die knop 'toggle editor', in elk geval kun je dan van editor wisselen. Daar zal er ook wel eentje tussen zitten waar je direct code in kan zetten. Die editor heeft geen knopjes, omdat dat geen WYSIWYG editor is.
Edit: antwoord van Wouter is handiger want dan kun je de standaard editor van Acymailing selecteren

Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
Laatst bewerkt 30 mei 2014 08:32 door Juliank92.
Discussie gesloten.
- Juliank92
-
- Algemeen Moderator
-
30 mei 2014 09:05
Het antwoord van Wouter was het beste antwoord.
Ik zal dit topic sluiten
Ik zal dit topic sluiten
Discussie gesloten.
- wouter0602
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 0.784 seconden