Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Sigplus responsive?
Sigplus responsive?
06 jun 2014 12:05
Ik ben erg tevreden met Sigplus. Hoewel ik op internet vaak lees dat deze responsive is is dat niet het geval. Heeft iemand ervaring met een alternatief dat responsive is? Ben al een tijd op zoek maar heb niets beters dan Sigplus gevonden.
- edwerf
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Sigplus responsive?
06 jun 2014 12:58
Is wel responsive met Image gallery with flow layout. Kijk hier maar:
hunyadi.info.hu/levente/en/sigplus/demo
hunyadi.info.hu/levente/en/sigplus/demo
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Sigplus responsive?
06 jun 2014 14:19
Hoi Astrid, Hardstikke bedankt! Had er een paar maanden mee gestoeid en naar andere oplossingen gezocht en dan blijkt het zo eenvoudig te zijn Heb daar volledig overheen gekeken.
- edwerf
- Bekend met Joomla!NL
Sigplus responsive?
07 jun 2014 08:23
Edwerf heeft gevraagd dit topic te heropenen en heeft daarbij onderstaande reden opgegeven:
In de instellingen kan je bij columns aangeven dat je 3 plaatjes naast elkaar ziet. Door erop te klikken krijg je een gallery waarin je alle plaatjes kan zien.
Zet je het op "Flow" dan werkt de instelling van de kolom niet meer en laat hij alle plaatjes onder elkaar zien. Zowel op mobiel als desktop.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Sigplus responsive?
08 jun 2014 12:45
Is opgelost. Kwam erachter dat ik ook "Maximum preview image count" moest invullen. Dan werkt het wel!
Astrid nogmaals bedankt voor de tip om het op "Flow" te zetten. Was me nooit opgevallen en was de tip niet tegengekomen.
Astrid nogmaals bedankt voor de tip om het op "Flow" te zetten. Was me nooit opgevallen en was de tip niet tegengekomen.
- edwerf
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.685 seconden