Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
extensie module knop met afbeelding
02 jul 2014 10:11
Hallo, ben zojuist begonnen met het opzetten van een website...de eerste keer overigens. Ik dacht dat ik een template (versie 3.2) had gekocht met een extensie waarbij ik mbv een afbeelding door kan klikken naar achtergrond informatie. Ik ben nuopzoek naar een extensie module knop met afbeelding of iets dergelijks.
Kan iemand mij een extensie adviseren die verder op weg helpt?
Alvast bedankt!
Rik
Kan iemand mij een extensie adviseren die verder op weg helpt?
Alvast bedankt!
Rik
- rikzons@hotmail.com
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
02 jul 2014 10:19
Hallo Rik,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik neem aan dat dat wat jij wilt wel zichtbaar is in de demo van de template? Zo ja, heb je een link naar de demo, dat maakt het voor de leden eenvoudiger om te zien wat je precies bedoelt.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik neem aan dat dat wat jij wilt wel zichtbaar is in de demo van de template? Zo ja, heb je een link naar de demo, dat maakt het voor de leden eenvoudiger om te zien wat je precies bedoelt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
02 jul 2014 10:34
Bedankt voor je reactie Astrid!
Hierbij link de demo: demos.joomlage.com/joomlage_0070/
Ik was van de veronderstelling dat ik de 3 foto's beneden kon gebruiken als menuknop om zodoende aan te kunnen klikken en achtergrond informatie te kunnen weergeven over de foto. Aangezien dat mij niet lukt zou ik graag in het bezit komen van een extensie die dat wel kan.
BvD
Rik
Hierbij link de demo: demos.joomlage.com/joomlage_0070/
Ik was van de veronderstelling dat ik de 3 foto's beneden kon gebruiken als menuknop om zodoende aan te kunnen klikken en achtergrond informatie te kunnen weergeven over de foto. Aangezien dat mij niet lukt zou ik graag in het bezit komen van een extensie die dat wel kan.
BvD
Rik
- rikzons@hotmail.com
- Nieuw op Joomla!NL
02 jul 2014 10:53 - 02 jul 2014 10:53
Als ik het zo bekijk in de demo worden daar drie foto's getoond in het contentdeel.
Deze foto's hebben een link naar een artikel.
Dit zou je dus zelf ook op die manier kunnen doen.
Plaats een afbeelding in je voorpagina-artikel en link met behulp van bijvoorbeeld de editor JCE de afbeelding aan een artikel.
Deze foto's hebben een link naar een artikel.
Dit zou je dus zelf ook op die manier kunnen doen.
Plaats een afbeelding in je voorpagina-artikel en link met behulp van bijvoorbeeld de editor JCE de afbeelding aan een artikel.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
02 jul 2014 11:17
Het zijn 3 modules van het type aangepaste html, die waarschijnlijk op de positie top-2 zijn gepubliceerd. De
afbeeldingen
zijn inclusief de tekst.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- rikzons@hotmail.com
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.670 seconden