Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Kunena vraagje
Kunena vraagje
06 aug 2014 00:52
Hallo,
Heb net laatste versie van Kunena geinstalleerd op Joomla 3.3 . Ik zie dat jullie ook het Kunena forum gebruiken. Alles werkt hier prima, behalve dat ik er maar niet achter kom hoe je bij het index overzicht de Categorie naam en de categorie omschrijving op dezelfde regel krijgt, en dan ook nog met verschillende achtergrond kleuren.
Is dat gedaan met een Css aanpassing of misschien een ander template?
Bij voorbaat dank.
Groetjes, Ron
Heb net laatste versie van Kunena geinstalleerd op Joomla 3.3 . Ik zie dat jullie ook het Kunena forum gebruiken. Alles werkt hier prima, behalve dat ik er maar niet achter kom hoe je bij het index overzicht de Categorie naam en de categorie omschrijving op dezelfde regel krijgt, en dan ook nog met verschillende achtergrond kleuren.
Is dat gedaan met een Css aanpassing of misschien een ander template?
Bij voorbaat dank.
Groetjes, Ron
- rovel
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Kunena vraagje
06 aug 2014 09:40
Wij hebben Kunena met css helemaal aangepast naar onze wensen. Er zijn ook wel templates beschikbaar die hier veel op lijken overigens.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Kunena vraagje
06 aug 2014 10:35
Hoi Astrid,
Bedankt voor je reactie.
Dat jullie het aangepast hebben was ik al bang voor ja , heb nl even zitten kijken en vergelijken met chrome's "element inspecteren", en er zitten nogal wat verschillen in de css.
Ik kijk nog even verder of ik het zelf in css aan kan passen. Probleem is dan wel dat dat dan bij elke update van Kunena waarschijnlijk weer opnieuw moet. Misschien dan toch maar een andere template.
Ik laat het nog weten.
Bedankt voor je reactie.
Dat jullie het aangepast hebben was ik al bang voor ja , heb nl even zitten kijken en vergelijken met chrome's "element inspecteren", en er zitten nogal wat verschillen in de css.
Ik kijk nog even verder of ik het zelf in css aan kan passen. Probleem is dan wel dat dat dan bij elke update van Kunena waarschijnlijk weer opnieuw moet. Misschien dan toch maar een andere template.
Ik laat het nog weten.
- rovel
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Kunena vraagje
06 aug 2014 10:41
Als je een kopie maakt van de originele Kunena template en die gebruikt, dan wordt hij niet overschreven. Zo heb ik het hier ook gedaan
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.632 seconden