Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Avatar Slide galleria laat geen afbeeldingen zien
02 okt 2014 21:18
Hallo allemaal,
ik heb in joomla 3.0 een website gebouw ( www.jonkheidmheer.nl ) Als header wil ik een avatar slide galleria slider gebruiken maar ik heb iets fout gedaan.
Ik zie geen afbeeldingen meer. Het lijkt er op dat er iets met Java aan de hand is maar ik zie niet precies was.
Mochten jullie willen kijken. inloggen is mogelijk met gebruikersnaam en wachtwoord test
Alvast bedankt!
ik heb in joomla 3.0 een website gebouw ( www.jonkheidmheer.nl ) Als header wil ik een avatar slide galleria slider gebruiken maar ik heb iets fout gedaan.
Ik zie geen afbeeldingen meer. Het lijkt er op dat er iets met Java aan de hand is maar ik zie niet precies was.
Mochten jullie willen kijken. inloggen is mogelijk met gebruikersnaam en wachtwoord test
Alvast bedankt!
- caeluh
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
03 okt 2014 09:09
Hallo caeluh,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik zie sowieso hele vreemde dingen in je broncode (o.a. een link naar /administrator/.....). Ik zou de module een keer verwijderen en dan opnieuw installeren. Het zou een javascript conflict kunnen zijn, maar dat is het op dit moment in ieder geval niet alleen.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik zie sowieso hele vreemde dingen in je broncode (o.a. een link naar /administrator/.....). Ik zou de module een keer verwijderen en dan opnieuw installeren. Het zou een javascript conflict kunnen zijn, maar dat is het op dit moment in ieder geval niet alleen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
03 okt 2014 09:19
Hoi Astrid,
dat had ik al geprobeerd. Ik heb inderdaad ook een aantal vreemde dingen in mijn code gezien. Alleen ik begrijp er zelf te weinig van om daadwerkelijk een oorzaak aan te wijzen.
Ik ben bang dat ik opnieuw moet beginnen?
dat had ik al geprobeerd. Ik heb inderdaad ook een aantal vreemde dingen in mijn code gezien. Alleen ik begrijp er zelf te weinig van om daadwerkelijk een oorzaak aan te wijzen.
Ik ben bang dat ik opnieuw moet beginnen?
- caeluh
- Nieuw op Joomla!NL
03 okt 2014 09:32
En ik herken het helaas ook niet. Helemaal opnieuw beginnen hoeft niet. Ik zou even je template verwijderen via extensiebeheer - Beheren (zet wel eerst even Protostar of zo als standaard template anders gaat dat niet). Daar ook je zelf geïnstalleerde extensies (ik zie facebook en die slideshow, maar misschien zijn er nog meer) ook verwijderen.
Dan alles weer opnieuw installeren. Als dat niet helpt, kan je altijd nog opnieuw beginnen.
Dan alles weer opnieuw installeren. Als dat niet helpt, kan je altijd nog opnieuw beginnen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
03 okt 2014 10:34
Oke ga ik proberen.
Dankjewel
Dankjewel
- caeluh
- Nieuw op Joomla!NL
03 okt 2014 12:55
het is een jquery confict bij testen kreeg ik hem ook niet aan maar na installeren van jquery-simple
en deze ingesteld op activeer jqueery > jQuery werkte hij wel goed
en deze ingesteld op activeer jqueery > jQuery werkte hij wel goed
- Leen2012
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
03 okt 2014 14:04
Heb je toevallig even een juiste downloadlink voor me?
- caeluh
- Nieuw op Joomla!NL
03 okt 2014 14:15
sorry hier is hij
extensions.joomla.org/extensions/core-en...jquery-scripts/18327
extensions.joomla.org/extensions/core-en...jquery-scripts/18327
- Leen2012
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.675 seconden