Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
naam extensie vergeten
naam extensie vergeten
06 okt 2014 17:08
Hallo,
Ik heb een Yoo theme 3.3 en heb op de website geheel rechts mijn social media knoppen staan. Nu schijnt er een typefout in een social media knop te zijn dus bij klikken komt men dan niet uit op bijv. linkedin. Heb de hele site afgezocht maar kan niet vinden welke module/plugin of hoe ik maanden geleden die knoppen heb aangemaakt.
Bij template voorbeeld staat daar ook geen naam bij, dus ook niet toolbar-r , offcanvas enz.
Hoe kom ik daar achter? Weet iemand dat?
Alvast bedankt.
Ik heb een Yoo theme 3.3 en heb op de website geheel rechts mijn social media knoppen staan. Nu schijnt er een typefout in een social media knop te zijn dus bij klikken komt men dan niet uit op bijv. linkedin. Heb de hele site afgezocht maar kan niet vinden welke module/plugin of hoe ik maanden geleden die knoppen heb aangemaakt.
Bij template voorbeeld staat daar ook geen naam bij, dus ook niet toolbar-r , offcanvas enz.
Hoe kom ik daar achter? Weet iemand dat?
Alvast bedankt.
- inef1
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
naam extensie vergeten
06 okt 2014 17:57
Even kijken bij extensiebeheer - Beheren en filteren op modules of een nieuwe module installeren (eerste stap om module te kiezen) en kijken of je daar iets ziet dat te maken heeft met social media?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
naam extensie vergeten
07 okt 2014 10:31
Gezocht zoals aangegeven maar zonder resultaat. Vandaag verwijst de knop met linkedin wel weer naar het goede profiel. Maar welke module of plugin ik nu gebruik ervoor is niet te zeggen.
- inef1
-
naam extensie vergeten
07 okt 2014 10:42
Ook bij plugins gezocht?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
naam extensie vergeten
07 okt 2014 10:46
ja en bij systeem.. de ene keer met de woorden socialmedia dan eens met "soc" , " kanaal" (want dat was een beschrijving van een knop) Niets komt boven. Zoo en Widgetkit bekeken (gelukkig werkt die knop wel weer, zal wel een bug zijn geweest maar toch vreemd dat ik die niet meer terug vind)
- inef1
-
Tijd voor maken pagina: 0.632 seconden