Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Uitschakelen functie gebruikersnaam/wachtwoord vergeten
Uitschakelen functie gebruikersnaam/wachtwoord vergeten
12 feb 2015 14:07
Hoe schakel ik in een inlogform de functies uit om op te geven als men zijn gebruikersnaam of wachtwoord is vergeten.
Heb voor deze site slechts enkele gebruikers en die kan ik via de admin voorzien van WW etc.
Vind het een extra risico om deze functie "open" te laten staan terwijl die niet gebruikt word.
Heb voor deze site slechts enkele gebruikers en die kan ik via de admin voorzien van WW etc.
Vind het een extra risico om deze functie "open" te laten staan terwijl die niet gebruikt word.
- casperb71
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
12 feb 2015 17:29
Ik zie het risico niet. Kan je alleen bereiken met een override van de view van de module en de component login.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
12 feb 2015 22:55 - 13 feb 2015 13:15
Uh Astrid kan dat ook in het Nederlands
Kun je uitleggen wat je bedoelt?
Edit Jelle. Ik heb de quote verwijderd. Het quoten van direct voorafgaande reacties voegt niets toe.
Kun je uitleggen wat je bedoelt?
Edit Jelle. Ik heb de quote verwijderd. Het quoten van direct voorafgaande reacties voegt niets toe.
- casperb71
- Bekend met Joomla!NL
-
20 feb 2015 19:45
Om je wat op weg te helpen heb ik
een video geplaatst op ons kanaal waarin de override van de module gedemonstreerd wordt.
- Peter
- Algemeen Moderator
20 feb 2015 20:20 - 23 feb 2015 13:35
Super. Helemaal helder en tnx. Ook Astrid bedankt alleen begreep ik de stappen niet. Nu wel.
- casperb71
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.658 seconden