Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Phoca Gallery
Phoca Gallery
19 apr 2015 22:45
Hallo allemaal,
Phoca Gallery blijft bij mij problemen veroorzaken. Omdat ik mogelijk verkeerde extensies en/of plug-ins had geïnstalleerd heb ik geprobeerd alles van Phoca te deinstalleren en daarna met een schone lei weer te beginnen. Niet alles bleek weg te halen te zijn.
Ik heb in het main menu een Poca-pagina aangemaakt, hierbij moest ik in menu-item aanklikken: Phoca Gallery List Layout, maar deze optie is bij mij niet aanwezig, ik heb gekozen voor List of Catagorys
Ik wil categorieën (albums) laten zien op de aangemaakte pagina, hiervoor moest ik gaan naar Menu item beheer - nieuw - en dan kiezen voor het menu item Phoca Gallery Catagorie Layout. Deze optie is ook niet aanwezig...
Ik heb wat gegoogeld en het blijkt dat meer mensen dit probleem hebben, maar de oplossing heb ik nog niet gevonden.
Misschien iemand hier?
Het gaat om deze website in opbouw www.woongroep2000.nl/cms/album
Phoca Gallery blijft bij mij problemen veroorzaken. Omdat ik mogelijk verkeerde extensies en/of plug-ins had geïnstalleerd heb ik geprobeerd alles van Phoca te deinstalleren en daarna met een schone lei weer te beginnen. Niet alles bleek weg te halen te zijn.
Ik heb in het main menu een Poca-pagina aangemaakt, hierbij moest ik in menu-item aanklikken: Phoca Gallery List Layout, maar deze optie is bij mij niet aanwezig, ik heb gekozen voor List of Catagorys
Ik wil categorieën (albums) laten zien op de aangemaakte pagina, hiervoor moest ik gaan naar Menu item beheer - nieuw - en dan kiezen voor het menu item Phoca Gallery Catagorie Layout. Deze optie is ook niet aanwezig...
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Ik heb wat gegoogeld en het blijkt dat meer mensen dit probleem hebben, maar de oplossing heb ik nog niet gevonden.
Misschien iemand hier?
Het gaat om deze website in opbouw www.woongroep2000.nl/cms/album
Bedankt en vriendelijke groet,
Jan vd B
Jan vd B
- Brandlijn
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Phoca Gallery
19 apr 2015 23:13
Niks mis mee voor zover ik het kan zien. De tweede optie laat je categorieën zien en de derde de inhoud (afbeeldingen) uit 1 categorie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Phoca Gallery
20 apr 2015 12:16 - 20 apr 2015 12:23
Ik heb ondertussen de oude mappen verwijderd in Phoca Gallery en opnieuw aangemaakt en toegewezen per categorie. Waarschijnlijk zat daar mijn fout, nu werkt het wel.
[strike]Aanvullende vraag:
Ik heb 2 categorieën aangemaakt met als doel deze als slideshow te presenteren op de startpagina en de appartementen pagina. Dit werkt prima!
Nu zijn deze categorieën ook te zien op de pagina Foto/video als album, dit is niet de bedoeling.
Kan ik de categorieën/albums depubliceren op de Foto/video pagina maar wel zichtbaar laten op de start en appartementen pagina?
Of moet ik dan een andere werkwijze gebruiken?[/strike]
Edit Astrid: Graag 1 onderwerp per vraag.
[strike]Aanvullende vraag:
Ik heb 2 categorieën aangemaakt met als doel deze als slideshow te presenteren op de startpagina en de appartementen pagina. Dit werkt prima!
Nu zijn deze categorieën ook te zien op de pagina Foto/video als album, dit is niet de bedoeling.
Kan ik de categorieën/albums depubliceren op de Foto/video pagina maar wel zichtbaar laten op de start en appartementen pagina?
Of moet ik dan een andere werkwijze gebruiken?[/strike]
Edit Astrid: Graag 1 onderwerp per vraag.
Bedankt en vriendelijke groet,
Jan vd B
Jan vd B
- Brandlijn
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Phoca Gallery
20 apr 2015 12:23
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.697 seconden