Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

image grid scroll gezocht

image grid scroll gezocht

22 apr 2015 17:41
#1
Hallo,

Voor een website gebruikt mijn klant het corporatelife template. Nu ben ik bezig om de site over te zetten naar Joomla3. Een van de extensies die gebruikt wordt, is de JXTC weblinks plus. Mijn klant gebruikt deze om logo's te laten zien van klanten waar hij voor werkt. Wat leuk daaraan is dat de logo's scrollen van links naar rechts.

Deze extensie is echter niet beschikbaar voor Joomla3 dus ik ben op zoek naar een vervanging. De logo's hoeven niet te linken, maar het is wel handig als ik ze apart kan invoeren en dat ze dan zo getoond worden als nu het geval is. Voor hoe het er nu uitziet kun je kijken op deze link. link Rechtsonder aan de pagina zie je wat ik bedoel.

Kent iemand een extensie die dit kan, of heb je een andere oplossing hiervoor? Ik hoor het graag!

Groet, Jeannette
Discussie gesloten.
  • jecrvali
  • jecrvali's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 265

image grid scroll gezocht

23 apr 2015 09:31
#2
Hallo Jeannette,

Wat ik zo hier zie, lijkt mij niet anders dan een willekeurige scroller met daarin de plaatjes van de klanten, de logo's zijn niet aanklikbaar, dus ....
Discussie gesloten.
  • neboz
  • neboz's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 112

image grid scroll gezocht

23 apr 2015 09:41
#3
Ja, dat is wel zo. Maar wat het anders maakt is dat de logo's allemaal apart worden ingevoerd. Anders moet ik een paar grote afbeeldingen maken met meerder logo's van klanten erop. Als er dan een logo bij of af moet, moet ik de afbeelding veranderen. Ik wil liever dan een logo toevoegen in joomla en dat deze automatisch toegevoegd wordt. Anders moet mijn klant elke keer aan m ij vragen of ik de afbeelding kan veranderen, hij doet het liever zelf.

Ik heb nog geen scroller gevonden met meerdere kolommen en rijen, een grid dus die scrollt. Het is óf een slider óf een grid en ik wil een combi.
Discussie gesloten.
  • jecrvali
  • jecrvali's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 265

image grid scroll gezocht

23 apr 2015 09:47
#4
Simple Image Crawler een optie? Daarin geef je een map op waar de afbeeldingen in staan en hoef je niets apart in te voeren.
Discussie gesloten.
  • David
  • David's berichtenfoto
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 1031

image grid scroll gezocht

23 apr 2015 11:12
#5
Maar die heeft ook maar 1 rij waarop de afbeeldingen staan. Ik wil meerdere rijen.

Wat ik evt. zou kunnen doen is een paar van dit soort scrollers onder elkaar zetten, dan heb ik wel 4 rijen.
Discussie gesloten.
  • jecrvali
  • jecrvali's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 265
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.772 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie