Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Extensie voor bedrijfsrating.
Extensie voor bedrijfsrating.
13 mei 2015 16:07
Ik heb een vraag. Voor onze bedrijfswebsite zijn we op zoek naar een extensie waarin klanten een waardering achter kunnen laten over ons bedrijf, waarna de gemiddelde waardering met eventuele reactie te zien zijn op de website. Nu heb ik er een paar gevonden, namelijk JLex Review, Rich SNeppets Vote en Extra Vote. Alleen vraag ik me af of er hierbij ook meer feedback kan worden gegeven dan alleen een sterren rating en of deze dan allemaal zichtbaar is op de website. De feedback qua verbeteringen willen we wel graag weten, maar dat hoeft niet direct gepubliceerd te worden. Verder vroeg ik me ook af of dit soort plug-ins mogelijk compatibel zijn met het beoordelingssysteem van Google +? Wanneer je een x-aantal ratings in Google hebt, krijg je namelijk ook die sterren onder je naam in de zoekresultaten.
Heeft iemand hier ervaring mee of mogelijk andere suggesties?
Heeft iemand hier ervaring mee of mogelijk andere suggesties?
- GeoPlay
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
13 mei 2015 20:20
Wel een andere suggestie: Je zou ook naar een extern beoordelingssysteem kunnen kijken zoals
webwinkelkeur
.
- Peter
- Algemeen Moderator
13 mei 2015 21:45
Met de extensie Rich snippets vote, heb je al standaard de Rich text snippets erin zitten die voor Google nodig zijn om sterren te tonen bij de zoekresultaten. Let er wel op dat deze data niet meteen door Google wordt opgemerkt, dat kan namelijk enkele weken duren. Mocht je al gebruik maken van Rich text snippets op je website, duurt het doorgaans enkele dagen(iets van 4 dagen) voor je het kan zien. Afhankelijk van het soort review(product, verkoper en er zijn er nog wel een aantal) gelden er ook nog eisen met betrekking tot het aantal reviews en de score, voordat deze in Google zichtbaar is.
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
16 mei 2015 12:39
Hey Peter,
Ja ik wil een vergelijk doen tussen deze aanbieders en de extenties. Wij hebben geen webwinkel, maar er zijn wel andere spelers als bijvoorbeeld klantenvertellen. Hier betaal je maandelijks voor, maar zij bieden extra servicen die wij deels al aan andere bedrijven hebben uitbesteed.
Ja ik wil een vergelijk doen tussen deze aanbieders en de extenties. Wij hebben geen webwinkel, maar er zijn wel andere spelers als bijvoorbeeld klantenvertellen. Hier betaal je maandelijks voor, maar zij bieden extra servicen die wij deels al aan andere bedrijven hebben uitbesteed.
- GeoPlay
- Nieuw op Joomla!NL
16 mei 2015 12:42
Hey Julian,
Oke, dat is goed om te weten. Weet je of ergens een overzicht is van hoeveel reviews ed. er nodig zijn en de exacte tijd dat google het opmerkt? Is dit vergelijkbaar met de tijd die je bij zoekmachine optimalisatie hebt?
Oke, dat is goed om te weten. Weet je of ergens een overzicht is van hoeveel reviews ed. er nodig zijn en de exacte tijd dat google het opmerkt? Is dit vergelijkbaar met de tijd die je bij zoekmachine optimalisatie hebt?
- GeoPlay
- Nieuw op Joomla!NL
16 mei 2015 13:09
Exacte tijd dat Google het opmerkt staat nergens beschreven. Exacte aantal voor een product review is minimaal 1, verkoper minimaal 30, die 30 ligt niet helemaal vast omdat als Google extern relevante data over een verkoper vindt dit ook meegenomen wordt(
support.google.com/merchants/answer/190657?hl=en
). Over hoe dat precies werkt, kan je misschien beter je vraag bij Google stellen.
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.679 seconden