Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Subtag in Acymailing werkt niet
Subtag in Acymailing werkt niet
21 mei 2015 00:20 - 21 mei 2015 00:27
Hallo lezers,
De hoster heeft sinds vandaag de software in de server vervangen naar de laatste versie's dat is natuurlijk goed.
Nu loop ik tegen een probleem bij de extententie Acymailing.
Wat is er aan de hand het volgende in de aanhef van een nieuwsbrief staat een tag tussen accolades {subtag:name}
als ik nu een testbericht verstuur om te kijken of het goed overkomt dan zie ik in het voorbeeld {* subtag:name} dus dan neemt hij de naam niet mee., en staat in het mailtje niet de naam van de persoon waar de brief heengaat maar gewoon deze code is te zien.
Wie weet hoe het sterretje daar in komt?
Ik heb ook nog de hele extentie opnieuw geinstalleerd en ook ben ik alle instellingen nagegaan.
Ik heb nu een algemene aanhef erin gezet zodat ik toch nieuwsbrieven kan versturen, maar nu te algemeen, het is natuurlijk mooier als iedereen bij naam genoemd wordt, zoals het eerst altijd goed ging
Joomla versie J3.4.1. php versie 5.5.25 en Database 5.6.24 deze waarden staan in systeeminformatie
w: www.dgfeanwalden.nl en AcyMailing Starter: 4.9.3
Alvast bedankt voor het antwoord
Gr. Kees
De hoster heeft sinds vandaag de software in de server vervangen naar de laatste versie's dat is natuurlijk goed.
Nu loop ik tegen een probleem bij de extententie Acymailing.
Wat is er aan de hand het volgende in de aanhef van een nieuwsbrief staat een tag tussen accolades {subtag:name}
als ik nu een testbericht verstuur om te kijken of het goed overkomt dan zie ik in het voorbeeld {* subtag:name} dus dan neemt hij de naam niet mee., en staat in het mailtje niet de naam van de persoon waar de brief heengaat maar gewoon deze code is te zien.
Wie weet hoe het sterretje daar in komt?
Ik heb ook nog de hele extentie opnieuw geinstalleerd en ook ben ik alle instellingen nagegaan.
Ik heb nu een algemene aanhef erin gezet zodat ik toch nieuwsbrieven kan versturen, maar nu te algemeen, het is natuurlijk mooier als iedereen bij naam genoemd wordt, zoals het eerst altijd goed ging
Joomla versie J3.4.1. php versie 5.5.25 en Database 5.6.24 deze waarden staan in systeeminformatie
w: www.dgfeanwalden.nl en AcyMailing Starter: 4.9.3
Alvast bedankt voor het antwoord
Gr. Kees
Mvg Kees,
- pa2cjh
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
21 mei 2015 09:31
Dat wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een
andere plugin
.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
21 mei 2015 13:03 - 21 mei 2015 14:07
Hallo Astrid,
Bedankt voor je reactie.
Mijn antwoord duurde wat langer omdat de kabelprovider (Ziggo vh UPC) met onderhoud van het net bezig is waardoor steeds het internet wegviel nu snelheid 121 dus meer dan 100%
Ik heb wel een vraag welke plugin gaat hierover ik ben niet zo goed in het Engels dat ik die site niet geheel duidelijk vind.
Bedoel je deze regel?
Gr Kees
Edit Jelle. Ik heb de quote tussen quotetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Bedankt voor je reactie.
Mijn antwoord duurde wat langer omdat de kabelprovider (Ziggo vh UPC) met onderhoud van het net bezig is waardoor steeds het internet wegviel nu snelheid 121 dus meer dan 100%
Ik heb wel een vraag welke plugin gaat hierover ik ben niet zo goed in het Engels dat ik die site niet geheel duidelijk vind.
Bedoel je deze regel?
Wat moet ik dan veranderen in .htaccessIf you have modified your .htaccess file and some form validations don't work any more, you should modify your rules to replace [L] flags by [P] flags.
* added in tags
Gr Kees
Edit Jelle. Ik heb de quote tussen quotetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Mvg Kees,
- pa2cjh
21 mei 2015 13:06
Er staan drie namen van mogelijk conflicterende plugins, meer weet ik ook niet, dus begin eens bij configuratie van Acymailing met het doornemen van je plugins.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
21 mei 2015 13:16 - 21 mei 2015 14:08
Ik zit te kijken in de .htaccess file en daar zie ik deze regels
Hebben die * die daarin staan er mee te maken?
Gr Kees
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Code:
RewriteRule .* - [E=HTTP_AUTHORIZATION:%{HTTP:Authorization}]
#
# If the requested path and file is not /index.php and the request
# has not already been internally rewritten to the index.php script
RewriteCond %{REQUEST_URI} !^/index\.php
# and the requested path and file doesn't directly match a physical file
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
# and the requested path and file doesn't directly match a physical folder
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
# internally rewrite the request to the index.php script
RewriteRule .* index.php [L]
Hebben die * die daarin staan er mee te maken?
Gr Kees
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Mvg Kees,
- pa2cjh
21 mei 2015 22:06
Sorry, maar ik kan het niet meer volgen. Wat heeft .htaccess te maken met jouw probleem dat er een sterretje verschijnt?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
23 mei 2015 12:45
Hallo,
Probleem opgelost het werd veroorzaakt door de extentie JSN POWERADMIN, na het deinstalleren hiervan was de asdterix (*) verdwenen.
Ik heb deze extentie nog niet weer geïnstalleerd wellicht dat het dan wel goed werkt, maar dat probeer ik een keer uit als ik wat meer tijd heb.
Tot zover is het opgelost.
Ik wil niet beweren dat deze extentie daarom verkeerd is
Gr Kees
Probleem opgelost het werd veroorzaakt door de extentie JSN POWERADMIN, na het deinstalleren hiervan was de asdterix (*) verdwenen.
Ik heb deze extentie nog niet weer geïnstalleerd wellicht dat het dan wel goed werkt, maar dat probeer ik een keer uit als ik wat meer tijd heb.
Tot zover is het opgelost.
Ik wil niet beweren dat deze extentie daarom verkeerd is
Gr Kees
Mvg Kees,
- pa2cjh
Tijd voor maken pagina: 0.692 seconden