Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
RSForm registration plugin doet het niet
25 mei 2015 13:15
hallo,
Ik heb een plugin voor RSform registration gedownload en geïnstalleerd. Hij geeft aan dat de installatie van de plugin geslaagd is. Daarna heb ik deze plugin ingeschakeld.
Het probleem is nu dat bij het component RSForm Pro deze optie niet zichtbaar is ?!?!?
Kan iemand mij helpen ?
BVD
Ik heb een plugin voor RSform registration gedownload en geïnstalleerd. Hij geeft aan dat de installatie van de plugin geslaagd is. Daarna heb ik deze plugin ingeschakeld.
Het probleem is nu dat bij het component RSForm Pro deze optie niet zichtbaar is ?!?!?
Kan iemand mij helpen ?
BVD
- swally007
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
25 mei 2015 13:26
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Kijk even naar deze video , denk dat het dan wel lukt.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Kijk even naar deze video , denk dat het dan wel lukt.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
25 mei 2015 13:37
hallo,
ik heb letterlijk gedaan wat in de instructie video staat. helaas doet hij het nog steeds niet!!
Het probleem is dat er geen extra form is toegevoegd in de extensie. Kan het misschien nog aan bepaalde instellingen liggen ?
MvG
ik heb letterlijk gedaan wat in de instructie video staat. helaas doet hij het nog steeds niet!!
Het probleem is dat er geen extra form is toegevoegd in de extensie. Kan het misschien nog aan bepaalde instellingen liggen ?
MvG
- swally007
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
25 mei 2015 13:47
Dan misschien je vraag even stellen bij de makers?
Het is een commerciële extensie, dus je hebt recht op support.
Misschien dat hier een lid is die de extensie ook gebruikt en dat die je verder op weg kan helpen.
Het is een commerciële extensie, dus je hebt recht op support.

Misschien dat hier een lid is die de extensie ook gebruikt en dat die je verder op weg kan helpen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
25 mei 2015 17:21 - 25 mei 2015 17:24
Welke plug-in heb je dan gedownload en geïnstalleerd?
Waar zou volgens jou deze optie zichtbaar moeten zijn?
Wees eens specifieker in je vraagstelling, op deze manier is het lastig om je verder op weg te helpen.
Gebruik zelf dit programma al enkele jaren en kan mededelen dat er een uitstekende support afdeling voor je klaar staat indien je problemen hebt.
Waar zou volgens jou deze optie zichtbaar moeten zijn?
Wees eens specifieker in je vraagstelling, op deze manier is het lastig om je verder op weg te helpen.
Gebruik zelf dit programma al enkele jaren en kan mededelen dat er een uitstekende support afdeling voor je klaar staat indien je problemen hebt.
Laatst bewerkt 25 mei 2015 17:24 door Tonnij01.
- Tonnij01
-
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
25 jul 2015 15:00
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "Dit is de oplossing" te klikken.
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "Dit is de oplossing" te klikken.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.709 seconden