Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Woordenboek in een database, kan dat, bestaat dat?
Woordenboek in een database, kan dat, bestaat dat?
12 jun 2015 11:14
Goedemorgen,
Op mijn website heb ik een online computer woordenboek, dat geregeld wordt bijgehouden.
Intussen begint het zulke vormen aan te nemen, dat het (te) veel tijd gaat kosten.
Bestaat er zoiets als een module waar een database aan hangt, waarin ik het woordenboek kan bijhouden?
Ik ben geen programmeur, maar het lijkt me wel een uitdaging.
Op mijn website heb ik een online computer woordenboek, dat geregeld wordt bijgehouden.
Intussen begint het zulke vormen aan te nemen, dat het (te) veel tijd gaat kosten.
Bestaat er zoiets als een module waar een database aan hangt, waarin ik het woordenboek kan bijhouden?
Ik ben geen programmeur, maar het lijkt me wel een uitdaging.
Aanname is vaak de oorzaak van allerlei ellende
Mario
Mario
- mjakarel
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
12 jun 2015 11:18
Deze
misschien?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
13 jun 2015 19:44
Hoi Astrid,
Goed idee, heb het pakketje geïnstalleerd, maar de site ging tijdens de installatie meteen hangen.
In beheer zag ik het component wel staan, toch denk ik dat er iets mis gaat....
Gelukkig heb ik nog zoiets als een backup, maar toch.
Laat weer van me horen.
Kent iemand het pakket Dictionary?
Heb het hier vandaan:
www.web-eau.net/developpement/dictionary
Goed idee, heb het pakketje geïnstalleerd, maar de site ging tijdens de installatie meteen hangen.