Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Hoe onderhoud je een bibliografie in joomla 3.4.1 /JCE?

30 jun 2015 20:37
Bij het inbrengen van word 2013 documenten merk ik dat JCE wel voetnoten redelijk weergeeft maar bronvermelding alleen als platte tekst. Toegevoegde opmerkingen die in het document onzichtbaar zijn opgenomen maakt de editor wel weer zichtbaar. Bestaat er voor Joomla een editor die wel een bibliografie kan onderhouden (al of niet gratis)?
  • Rohan
  • Rohan's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

30 jun 2015 21:20
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Het wordt altijd afgeraden om word-documenten rechtstreeks te kopiëren en te plakken in Joomla (JCE) Vanuit Word worden vrijwel altijd ongewenste codes meegenomen die je site/pagina danig in de war kunnen gooien.

Hoe jouw Word-document er precies uit ziet weet ik niet, maar ik begrijp uit jouw wel verhaal dat er het nodige in is opgenomen. De editors van joomla zijn geen tekstverwerkers in die zin.

Op dit moment zou ik zo geen exacte oplossing voor je weten, maar misschien dat je een voorbeeld word-document zou kunnen plaatsen en dat dan andere leden een mogelijke oplossing voor je heeft.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.658 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie