Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

geen toegang tot backend

geen toegang tot backend

01 jul 2015 15:45
#1
Vanochtend heb ik easyblog willen updaten die geïntegreerd is in mijn website.
Tijdens het updaten is dit proces vastgelopen bij 10% en bleef maar doorlopen.
Ik heb de pagina vernieuwd, om uit dit proces te komen, maar heb nu geen toegang meer tot de backend.
Wanneer ik inlog als administrator, dan kom ik alleen op een witte pagina.
Wat is er gebeurt - en vooral: hoe krijg ik weer een toegang tot mijn site?
De site ( www.levensmozaiek.nl ) is gewoon verder zichtbaar online.
Ik weet me nu geen raad en ben dankbaar voor HULP.
  • Claudia
  • Claudia's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 13

geen toegang tot backend

01 jul 2015 16:27
#2
Je kunt eerst eens proberen om de component tijdelijk uit te schakelen door de map
Code:
administrator/components/com_easyblog
(laatste naam moet ik even gokken) ter hernoemen naar
Code:
administrator/components/com_easyblog_weg
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37553

geen toegang tot backend

01 jul 2015 17:05
#3
Dag Astrid,
dit heb ik nu gedaan, maar het blijft hetzelfde. Wanneer ik als administrator inlog, is er alleen een witte pagina...
  • Claudia
  • Claudia's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 13

geen toegang tot backend

01 jul 2015 17:22
#4
Weet je zeker dat je verder niets aangepast hebt? Beste oplossing is natuurlijk om een recente backup terug te zetten van toen het nog wel goed werkte, maar gezien je vraag vermoed ik dat je die niet hebt.
Mogelijke oplossingen:
Zet een compleet installatiepakket over met ftp (zonder de map installation)
Misschien dat je iets meer duidelijkheid krijgt als je met ftp je configuration.php aanpast en deze regel:
Code:
public $error_reporting = 'default';
veranderen naar:
Code:
public $error_reporting = 'development';
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37553
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.639 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie