Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Afbeelding in pop-up JCE Mediabox centreren
12 jul 2015 14:29
Ik ben bezig een website op te zetten en gebruik hierbij op sommige plekken JCE Mediabox om lokale afbeeldingen te vergroten.
Echter, bij 3 van de 4 mogelijkheden binnen JCE Mediabox wordt de afbeelding in de pop-up niet gecentreerd maar aan de linkerzijde geplaatst. Zie afbeelding.
Nu heb ik met F12 gekeken of ik iets in de CSS kon aanpassen maar ik ben niets tegengekomen.
Ook het aanpassen van de instelling biedt niet de oplossing, evenals het forum van JCE doorspitten.
Met betrekking tot de afmetingen van de afbeeldingen: deze zijn portrait, landscape, groot, klein en bij alle afbeeldingen gebeurt hetzelfde. Dus daar heeft het niets mee te maken.
Het gekke: bij 1 mogelijkheid van JCE (pop-up theme Shadow) gaat alles goed omdat daar geen witte rand omheen gezet wordt.
Bij de andere themes (Light, Squeeze en Standard) staat die witte rand wel maar niet aan alle kanten gelijk.
Wie heeft de oplossing?
Echter, bij 3 van de 4 mogelijkheden binnen JCE Mediabox wordt de afbeelding in de pop-up niet gecentreerd maar aan de linkerzijde geplaatst. Zie afbeelding.
Nu heb ik met F12 gekeken of ik iets in de CSS kon aanpassen maar ik ben niets tegengekomen.
Ook het aanpassen van de instelling biedt niet de oplossing, evenals het forum van JCE doorspitten.
Met betrekking tot de afmetingen van de afbeeldingen: deze zijn portrait, landscape, groot, klein en bij alle afbeeldingen gebeurt hetzelfde. Dus daar heeft het niets mee te maken.
Het gekke: bij 1 mogelijkheid van JCE (pop-up theme Shadow) gaat alles goed omdat daar geen witte rand omheen gezet wordt.
Bij de andere themes (Light, Squeeze en Standard) staat die witte rand wel maar niet aan alle kanten gelijk.
Wie heeft de oplossing?
- David
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
12 jul 2015 21:42
Plaats dit eens in het css van je template:
Code:
a.jcepopup {display : inline-block;}
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
13 jul 2015 07:02
Ik heb deze code (wel eerst de spatie voor de : weggehaald) geplaatst in de custom.css maar dit zorgt er alleen maar voor dat de gehele opmaak van de afbeeldingen om zeep geholpen wordt. De oplossing biedt dit helaas niet.
- David
- Webneus 2
13 jul 2015 07:12
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
13 jul 2015 08:19
Beide tips hebben bij mij geen effect.
Andere tips of trucs zijn welkom. Anders laat ik het zoals het nu is.
Andere tips of trucs zijn welkom. Anders laat ik het zoals het nu is.
- David
- Webneus 2
16 sep 2015 14:19
Helaas geen verdere oplossing gevonden. In ieder geval bedankt voor het meedenken; ik laat het zoals het is.
- David
- Webneus 2
16 sep 2015 14:30
Bedankt voor het terugkoppelen.
Omdat je het zo laat sluiten we deze topic.
Omdat je het zo laat sluiten we deze topic.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.789 seconden