Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Kunena template

Kunena template

18 aug 2015 14:37
Ik las dat op dit forum gebruikt wordt gemaakt van een zelf gemaakt Kunena template is.

Is er enig voordeel bij het creeren van een eigen template tegenover het aanpassen van een bestaande?

Ik heb nog niet zo heel veel informatie gevonden voor het creeren van eigen templates overigens.

Volgens mij met aanpassen van een bestaande kom je ook een heel eind. Alleen weet ik niet wat er gebeurt bij updates e.d.
Als er een template update packet komt voor een nieuwe versie moeten misschien alle aanpassingen weer opnieuw gemaakt worden, maar volgens mij als Kunena zichzelf update zou dat ook kunnen met een nieuw gecreerd template.
  • JustBe
  • JustBe's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

Kunena template

18 aug 2015 14:46
Ligt eraan wat je precies wilt.
Als het alleen css aanpassingen zijn dan kan je die in de css van je template zetten en heb je geen last van updates van Kunena
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.596 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie